2 graham ellesya dah selamat.....

assalamualaikum..... 
autopublish 

crita bulan lepas
gusi ellesya dh bengkak, dok sakit
so bwk g dentist.. doc bg antibiotik utk surutkan bengkak & sakit

next 2nd weeknya bwk g utk cabut plak
sbb dah tampal pon, boleh lekang tampalan tu
doc ckp mmg gusi ellesya dh x ok
lgpon gigi dah longgaq

berlubang agak teruk 
so doc ckp cabut jerr la 2 2 skali
stuju jerr, sbb ellesya akan sakit skali jerr kan
takut kang buat hari lain2..
takut dia x mau p clinic plak

bila dah sapu ubat bius & cucuk
dah kebas, so doc terus cabut
ellesya meraung gak tp x la kuat sgt
bila tanya, sakit kerr??
doc ckp sbb gusi dlm dia myb dh luka so dia akan rasa sakit ckit
1/2 jam pas cabut bg mkn ubat tahan sakit
bg kumur air ais
bg mkn icecream, terus ok....

pastu boleh plak dia dok tunjuk gigi dia yg x dak tu kat emir
dok tarik mulut dia kiri n kanan serentak
offcoz la jd lawak
mengekek2 emir gelak
dia ckp gigi dia jd lawak sbb x dak.. hahhaa

 nureen pon cabut gigi bongsu last year kat cni
sbb berlubang teruk tp x sakit

syabas anak mummy
good girl... cukup berani :)
___________________________________________________________________________________
jom singgah


Comments

eima said…
klu fahim mampus tak mao die ... sbb die dah ngeri sbb cite mr.bean tu

tp fahim penah pi dentist dan gigi die ok ....
Nurzakiah Hanum said…
selamat pagi
singgah pagi jumaat
el said…
ngeri tgk bilik doc tu
so far gg geraham danish xde rosak lagi..budak tu rajin gosok gg haha
beraninya dia..
klu aqil
seribu batu jauhnya dah mencicit lari klu jumpa doktor gigi
syawalsimpsons said…
baguih l anak dara ni..mak dara soya ni pon takut lagi walaupun dah tua mua ni kan
Kisah Nenot said…
beraninya ellesya..kalau saya dah ketaq lutut.haha :)
jawab soalan
melekat klu basah2 trus ltk.tpi kami akan masuk petilah dulu.bekas guna pun mmg plastik yg boleh bungkus tuk brownies
nnti dia beku sikit thne boleh preheat tuk cair semula.atau kami beri begini ketulan coklat yg tak cair, smpai ke tgn, trus cincang n cairkan tuang atas brownies.
panjng nau kami citer..
ahahaha
tpi itulah caranya nak elak kejadian tadi
Nad MamaZN said…
Zakwan tak penah cabut gigi lg ni
Taktau la sok nnt cmana dia ahaha
suda update
salah no maa
0122415873
aiyoh
Muhammad Taufiq said…
Hye, saya suka baca blog awak, baru-baru ni saya ada buat blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017