bubble dpn laman....

assalamualaikum..... 
autopublish

bukan senang anak2 nureen ni bleh main dpn laman umah sendri
slalu nureen kurungkan jer dlm umah
mls nak lepak kat luar...
tapi bila kezen depa ada... so layannn la kan

 emir!!! mana seluar????
adrian tue suka budak2... dia suka peluk cium
geram katanya...

 bubble sebijik riuh sekampung
hahahhahaa

 sronok tgk anak2 main....
setahun slalunya 2 @ 3 kali jerr depa ni berjumpa
emir gitu la suka betoi melompat...
plastik yg kakak sya pegang tu habuan nak bubuh buah pelam @ mangga yg nak jolok jap g
nak bg mak bw blk kg :)

 main puas2 yerr... 1/2jam jerr mummy bg main k
pastu msk umah hihiii

 emir sepanjang kat luar dok gelak jerr
sronok... emir suka kwn ngan bdk2 lebih tua dr dia
klau sebaya bkn nk kwn sgt

 meriahnya bubble kakak sya

 dah3x.. turn adrian plak

 nak tgk magic x??

 taraaaa... emir dh berseluar... hihii

dok ligan bubble
emir kena dukung la.. sbb x sampai nk pegang bubble

 kuat daniel dokong emir...

 ok last dah... pasni tolong kutip buah yerr

 kejap pon jadilah kan.. klau kat kg x per bleh main lama2 kat laman wan

 mlmnya bila daddy balik
emir nya xtvt... daddy slalunya akan bw emir pusing2 taman
skali semua nak ikut
emir jd pelik plak

tgk la emir... bkn nak senyum.. serius jerr....

 ___________________________________________________________________________________
jom singgah

Comments

mama tisya said…
amboi rmi pembonceng tu...

nureen, dh tgk link flamingo tu...tksure lg bila nk pegi..hehe
amboiiii sukanya depa... ;-)
syawalsimpsons said…
emir jeles la tu ...patut bawak dier je pusing2 naik motor kan..sekali ada pulokyg tiga kat belakang kan..kikikiki...puas la main aci ligan kat depan umah tu
Nad MamaZN said…
laman luas, syok main kt laman
lepas bebas je semua :)
NEKCIK said…
seronok anak anak ni main kan...rumah pun rapatrapat..tak lah bimbang kan nureen
Happynye diorng..emir sama ngan Qis..lebih suka kwn ngan orng yg lebih besar dari dia..kalau sebaya memang kurang sikit.. :)
Siti Fatimah said…
happy nya tengok dorang. best la kalau rumah ada laman luas cam ni.
Ema Johari said…
marahnya emir bila semua nak ikut dia...hehehe

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017