daddy dah ada gang!!

assalamualaikum...

waktu yg terhad bersama anak2 lepas balik dari kerja
masa ni la mcm2 kita nak buat
kami sempat jugak lepak2 & bergurau senda dpn TV
mmg santai..
kemesraan antara daddy & emir
apa yg emir cuba buat?
ooooo nak cungkil mata daddy ropanyerrr
pastu dok lawan sapa nganga paling luas ka? haha
pastu umpan emir ngan botol susu
wahhh... dh dpt, bantal biru tu jugak dia cari
bila dh abes mmg gini la signal emir
dia akan angkat botol mcm tu & tunggu sapa2 ambik..
hahahaaa......
________________________________________________________
jom singgah

Comments

mama lieyna said…
Haha.. sama mcm akeem, lepas habis susu, angkat botol, suruh orang ambk, selagi tak ambik..gitulah... hehe..
Sayangku Zie said…
Emmm syok tengok gelagat anak dan ayah ni... comey
Nafira usof said…
itu jer masa yg berkualiti dengan anak2 kan~ siang hari memang masing2 keje.
eima said…
fahim sama cam emir .. dah besar gitu manja lg tp alisha lain pulak ... lepas minum cepat je bgn lempar dlm sinki ...
» NAJA « said…
hahaha eh sama mcm Qhalyf la..lepas susu je jerit2 panggil orang amek botol tu..saja je kan nak attract orang ..padahal boleh je diaorg letak sendiri kan
wantie said…
signal tu sama je mcm Aleesya. tapi.. asyik duk sebut nah..nah.nah... lagi tak ambik duk jerit nahhhh tu le. mcm le tak leh letak bawah kan... adei...

geng? ha...masa naiim kecik sebelum sekolah rendah tu, mang Naiim la geng papa. ke mana pun ngekoq ja la si Naiim tu.

sekarang ni, Naiim dah ada geng sendiri. tak mo dah ikut papa. haish..nampaknya papa kena try to get new gang le. agak agak boleh muncit lagi ke ibu ni? ngeeee
Qhaifa Nur said…
mummy pun ada gang juga...
Ct Norfatimah said…
bijak toi hero sorang ni..
Zura@Iwan said…
time blk keja n weekend je dpt time ngan ank2 kan..

rasa rindu sgt...huhu

irfan pun kalau lps minum ss, dia akn angkt botol tu..then sebut nah..nah tu la..pggil sapa2 amik or kalau dia rajin, dia gi letak kt dapur..hehe..
Aty_Fared said…
anak laki kalau rapat ngan ayah...sweet jer tengok kan..bonding.. :)
Kesuma Angsana said…
hehehe suka tgk pic2 ni !
syazie blog said…
weh...sama macam Zara...angkat botol susu bila dah abiss...siap panggil lg suh ambik botol susu dia...klu lambat siap marah lg...hahaha...

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017