riadah d halaman maktok & wan

assalamualaikum

mcm biasa, bila d kampung
manfaatkan masa yg ada untuk beriadah
cewahhh.. x tara mana pon
juz lepak dpn laman jerr sambil layan anak2...
mmg ellesya teringin main basikal kat laman
klau kat umah kami, mmg nureen x izinkan
risau moto kereta lalu lalang
so masa kat kg la ellesya ambik peluang
emir terkedek2 lari dptkan kakak sya
tapi kejap jerr
dia akan patah balik kat cini
suka sungguh jln atas besi2 tue
mmmm
tgk la.. apa yg best pon x tau
ellesya puas kayuh petang tue
emir dah mcm YB plak
dok melawat kawasan.. hehe
tak cukup dalam ke longkang tue?? hehe
ke ada projek baru nak buat??
kelui punya kelui akhirnya emir mai jugak kat mummy
sama2 main tp emir x dak plak nk naik basikal
emir lebih suka bebas
bkn senang nak main kat luar umah
apa2 pon mmg nureen lebih senang bebaskan anak2 main kat laman d kg
sempat snap bunga raya putih mak
oooo... ingat dh x dak pokok ni
pasni klau nak daun bunya raya putih, buat jelum demam
bleh ambik kat kg
mmm kembali ke tempat asal
mmg fvret emir d c2
gaya macho berjalan melawat kawasan
ewwwahhh....
macam comell jerr
macam ansem jerr
macam malu2 kucing jerr
.. hehhee

________________________________________________________
jom singgah

Comments

Rizziela said…
wow..bestnya...rumah kampung besar betul
Sayangku Zie said…
Hehehe seronok depa bila leh bebas camtu./.. Rayyan kalau balik dia ligan ayam je... hehehe
Seri Selaseh said…
seronok ada laman luas ni. X semua org beruntung ada laman luas camnih
Nafira usof said…
luas sungguh laman rumahnye. puas lah anak2 main yer~
Zura@Iwan said…
laman kt kg luas cm ni mmg best..
bleh dorang bebas bermain..

ak kt kg mmg tk de laman cm ni..
huhu..
Ann@zanyra said…
luas laman umah tok wan..puas la main yea..
Bestnya bila tengok anak2 membesar dan bermain dengan riang ..tak sabar nak tgok anak umi bermain basikal mcm anak sis
alololo emir...malu2 plak ye
mama lieyna said…
Happy anak2 kan... lepas bebas..

Haih la, tetiba rasa mcm dh lama tak balik kedah nun...huu..
LYAfrina said…
duk kampung beabs la nk bermain..sbb kaw luas kan,.

**nureen bru spat tgk n3 konvo ellysya.. sgt2 meriah.. dgn psembahan siap ade kostum masing2... kalerful..
wantie said…
rumah mak tok luas, sure puas dorang bermain.
shark said…
lama x menjengah cni dsebabkn syndrome malas menjelma hehe..
ape kabar?
lieyalatif said…
betul tu nureen...lieya pun kalo balik kg mmg dgn senang hati boleh lepas budak2 ni berlari ke main basikal ke....tak takut kereta ke ape sbb laman luas...budak2 pun enjoy dpt mengayuh jauh kan....

kelako tang emir melawat kawasan tuh...bagus YB ni amik berat kebajikan rakyak hahahahah
el said…
mmg lau dpt balik kpg..budak2 sgt seronok lg2 kan umah tok depa tu luas..mcm anak2 aku gak seronok lau dpt balik kpg..main sakan luas halaman katakan
Cho Zila said…
balik kampung memang seronok.. .seronok tak sabar nak balik kampung... akak kalau balik kampung memang tak sempat nak tengok muka anak2 entah kemana perginyer malam baru nampak seronok main ngan sepupu...
Kesuma Angsana said…
budak2 mmg suka lah , lagi2 kalau dapat main atas tanah macam ni !

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017