:: Elly... TOM & JERRY ::


salam
ni piccas dah sebln lebih
baru nk n3 kan
elly ajuk tom (cat ) tue berjalan
tp mana jerrynyerr...
heheh jerry klau ada skali kat c2
sure la tom tue x lepas peluang kan

elly ni aii x benarkan pegang tom @ mana2 kucing tau
sbb x mau bulu lekat kat tangan
dia x pon mintak nk pegang
just polo jerr

jom kita layan piccas elly ni..





cuba tiru gaya tom berehat..



gaya pon dah hampir sama kan


elly ni senyum smpi ketelinga si tom plak kuyu jerr mata tue..
ngantok kerr???
;)

Comments

Huda said…
ala tomei eli dengan cat tu :) sweet je..cat pun posing manja ek :)
eb ezrin2 said…
u mng nih
http://qaini88.blogspot.com/2011/03/keputusan-1st-contest-si-manja-mandi.html
tahniah :)
-Nureen- said…
huda :
hehehe.. kuning tue mmg manja SIL belai cam anak sndri..

eb :
ya ka.. jap nk terjah.. tq eb
wantie said…
comeinya dia ngan kucing tu. Kak t pun ada kucing, tapi kucing saper ntah selalu datang kat umah.

Kak t bagi makan jer. jgn kata nak sentuh. time kasi makanan tu pun dia cakar tangan. Amirul lagi la tak berani nak dekat.

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017