emir tawaf pool

assalamualaikum
autopublish

sila tutup mata yerr...
adegan sexy adik beradik hehehe...

nak mandi pool puas2 bila blk kg
mmg bleh berendam smpi mlm hahhaaa....
tapi takot tak tahan sejok ja la, sbb aiq kat kg kan sejokkkk....
jom layannnnnn
emir 1st time mandi pool di usia 9 bulan 3 minggu
masuk ja pool, emir tawaf tau..
tak tau brapa pusingan...
dia sgt2 teruja...
sronok tgk aksi dia..
dlm masa yg sama nureen kena la monitor kan
emir tu x leh dibiorkan jerr...
ellesya tak mau pakai swimming suit plak..
bwk blk smpi 2 pasang last2 pakai under ja
emir mmg x pakai apa2 la hahhaaa

amboiii... model kolam renang ke tue??/

ooouuuccchhhh... sexynyerrr

emir.. asyikkkkk

emir saja tau
saja nak kakak sya marah dia
dok buang aiq plak keja nya
larikkkkk.... lari dr percikkan aiq dr kakak sya

seb baik ellesya ok...
slalu aiq wajib la kena penuh, tp dah emir nk mandi sama
so kena la separuh jerr kan

tgk emir tuh...
skali lagi nk buang aiq

yesss.... berjaya...
aik.. kakak sya tak marah pon???

mmg tak marah la sbb topup balik hehehe....

apa plak yg emir nak wat tue..
ada saja akal dia

mmm, nmpk gaya mcm depa tak layan mummy la huhuuu
dok la snap gambo soang2

amboi, sakan emir...
siap nk seberang tali tuh
ellesya, smpi kembong mulut dok main aiq

emir : haiiii.... ayam, itik, burung, angsa
ellesya : hahahahaaaaa.....

amboiiii... byk ke haiwan peliharaan wan???

mmg haven kan
acara bebas & berenang berirama

emir tak habis2... itue ja la yg dia suka buat

i lioke this pic...
bkn sng nk ambik gambo 2org ni pandang camera
emir merelakan jerr apa kakak dia nak wat
ellesya mmg gadis bubble
suka buat buih2...

mcm2 gaya yerr...

bosan la tue, lama sgt kakak sya dok sabun bdn dia

tak abes2 lagi ker dok bersabun

kentot skali emir kat kakak sya, baru tau!!!!

emir suka duduk kaki sebelah kedpn n sebelah kebelakang
nak balancekan badan supaya tak jatuh

emir dh nak kuaq kerrr???
dah2.. jom masuk.. lama mandi pool.. sejuk sat g....

____________________________________________________


jom singgah sebentar





Comments

Anum said…
salam rabu
singgah sebentar
mamalieyna said…
Amboiii syoknye dua beradik ni brendam.. cekci la.. :-)
Syoknye tengok dua beradik ni berenang..^^
el said…
alolololo comey tol derang ni mandi lagi2 si emir tu..heheh geram tgk dia mcm tu haha
Qhaifa Nur said…
anak2 kalau pergi rumah MIL...tak sabar nak mandi kolam macam ellesya dan emir...seronoknya mereka...
Nens Collection said…
syokk sungguh ni..anty nk join jgak lah..hehe
Kasih Damia said…
huhu...syoknye main air
blh geng nga damia la
Zura@Iwan said…
irfan kalau ada pool ni mau syok dia gk ni..hehe
HazeL said…
mama n dady tak join mandi ke? hihihi
Nafira usof said…
lor... hujung2 2 2 vogel.. hahahaha..
memang heaven kalo budak2 dapat berendam kan~
wantie said…
cekci nya dua dua orang...

rohayu osman said…
budak 2 orang nie.. seksi lah.... hehehe

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017