wordless wednesday

assalamualaikum
autopublish

kerja siapa ni?????

beras berteraburan

EMIR!!!!!!!!

semlm bwk g checkup
emir : 10bulan seminggu
berat : 8.7kg
tinggi : 73cm
kebolehan : berdiri sendiri, meniti melalui meja krusi, & mencoba utk menjalan :)
____________________________________________________

jom singgah



Comments

Nurzakiah Hanum said…
lariiiiiiiiiiii
hehehe :)
Zie said…
wah dah nak berjalan.. syabas.. pasni jenuh ligan.. hehehe
Nens Collection said…
gula ke tu..hehe
tu la kebolehan sy mama..hehe
Kasih Damia said…
damia 10 bulan da xmo duk dlm walker da...blh geng nga damia,suke wat kje yg blh wat aku marah...hehehe
rostina76 said…
haru....hehe emir tabur beras, ada kawan @Fiji nun tabur bedak harini kata mummynya.
el said…
hahaha anak aku alana tu suka men beras
Qhaifa Nur said…
main beras, anak2 pasti tak boleh dipisahkan...
cepat juga emir nak berjalan yup NureeN...tu yang dok ralit buat..nak dapat kaki tuh
Imah Dinor said…
tgk pic ni teringat masa abg mirul kecik2 dulu...mmg lasak abis dikerjakn kek piasang kat lantai he...geram tp kadang mencuit hati tgk gelagat anak2 nikn...dah besar emir ye...
Cho Zila said…
lari.... alahai anakkan... masa dia buattu geram gak tapi tuler kena banyak sabarnya...
Zura@Iwan said…
bagus emir buat la lagi.hahha
|| NaFiRaa || said…
ayokkkkk..
cepat buat muka kesian kat mummy.. konfem x kena marah~ ahaks
waduh....sabar yer mama :) aritu firas pun tabur 1/2 botol bedak kat ruang tamu...redha je lah... heheee
LYAfrina said…
pandai ye emir,.. diam2 g dapur buat kerja ye...

** nureen, sori lama x ksini.. asya msuk wad bru2 ni..
nea lopah said…
nk bantu mama bt keje dapur ke ni? chumel!
eB said…
bakatb terpendam tuh... ha3
Kesuma Angsana said…
ha ha ha umur2 macm ni mmg tgh naik lah tu !
fieda said…
tgh kuat mengemas ni..
dah start dah kerjaan si emir nie.hehehe
wantie said…
wah lari cepattttttttttttttttttttt... mamam tengah hot tu. habis beras ko taburkan yer..sabo je la.

good emirnya progres. woweee 8.7kg tu.

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017