emir dengan dunianya

assalamualaikum
autopublish

emir pantang tau
kalu d umah tak nmpk kelibat mummy dia ni
terus teriak n dia akan jln ke dapur cari
manja kan... selagi emir tak tdoq, mmg agak susah nak wat keja
kadang2 buat keja sambil dokong tak pon bg jer apa2 brg dapur yg dia boleh main
tp tu pon kejap jerr
dia nak kita dok golek sama2 ngan dia
duduk dpn dia, tgk dia main
hehhee... jom layannnnzzz emir dengan dunianya
teringin nak naik stroller barbie kakak ellesya hehehe

dah2.. patah sat g teriak la kakak kamooo
pomen ja la jeep tue kan
ni ellesya yg snap
dia kata emir dah pandai senyum tgk camera
hehhee
tak ok lagi kerr jeep kamooo, emir?

abesss tonggang langgang ja mummy tgk
_____________________________________________
jom singgah




Comments

NinaAz said…
Comelnyaaa emir senyummm. Hensem boy nihhh..
mama ila said…
dah pandai senyum bila tgk kamera yer =)
eima said…
sabo je la kan bila anak nk manja je kan ... last2 rumah tongkang pecah ..huhu biar la kan
adianiez AIDA said…
besar nyer kta emir...
ixa damia said…
Damia pon same la wei...
klu aku ade kat umah pantang xnampak kelibat aku,melalak trus
nak wat kje umah bile time dia mnum susu,tdo je...klu x jgn harapla...hehehe
Qhaifa Nur said…
pandai buat hal sendiri...
nampak besar dah emir..
dhiera said…
emir nampak ensem la~ hehe
da nama lelaki...kereta jg yg jd pilihan... ;-)
~MommyAida~ said…
hihihi...alololo suwittnyaa..rasa nya mmg anak laki lebih rapat dengan mak kot..sbb Aqil aida pon cam tu..medina pn xdelah meghap sangat!!huhuhu
Imah Dinor said…
wa wi...dah lama xjengok sini ..dah besar anak bujang nureen ni...
mama lieyna said…
Besar kete emir, awat tak naik leklok, nak pomen ye.. :-).. boy gitulah kan..
mama lieyna said…
Besar kete emir, awat tak naik leklok, nak pomen ye.. :-).. boy gitulah kan..
mama lieyna said…
Besar kete emir, awat tak naik leklok, nak pomen ye.. :-).. boy gitulah kan..
el said…
jeep emir tu besar dr dia ea hehe
Zura@Iwan said…
biar dia ngn dunia dia..hehe

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017