tertukar bag : design bag sama

assalamualaikum
autopublish

mana tak tertukarnya
bag bdk pompuan semua pink
dh tu, yg sama mcm bag ellesya ada 5-6 org
bila dh kalut2 nak balik, besfriendz ellesya ni mmg bag depa 2 dok sebelah2 jerr, sama plak tu
so terus di capainya bag ellesya
bila nureen smpi depan gate tadika
ellesya ckp kat cikgu dia, bag dia tak de
arina, bff ellesya dah tertukar bag
ellesya, dia mmg cam bag dia
tak yah bukak tgk isi dalam pon dia dah tau tu bukan bag dia

so nureen kena tunggu sekejap sementara ayah arina nak patah balik & pulangkan bag ellesya
layannnn dulu mata dgn aksi bdk2 kat citu
ellesya mmg tak berebut
dia akan tunggu turn
tapi smpi bila.. konker dek budak lelaki
sampai la cikgu suruh budak lelaki tu beratoq
baru la ellesya akan naik
kat tadika ellesya mmg tak berebut walau mcm mana skali pon
tapi lain plak kat umah yerr
klau ngan emir, berebut sakan
nureen ambik kesempatan snap gambaq ellesya
wassap kat daddy

sekali nureen pon kena snap ngan ellesya
hehehhe

muka sedih pas teriak bila bag dia belum nmpk batang hidung lagi
masa nureen smpi jerr kat ellesya, dia terus peluk nureen kuat
 smbil teriak
'huhuuuuu... bag sya tertukaq ngan arina'
_____________________________________________
jom singgah




Comments

Myra Jay said…
Hheee, sayang beno sya dengan beg dia smpai nanges ha :)
oooo da terbongkar rahsia...kt sekolah x berebut..kt rumah berebut dgn emir yaaa
eima said…
fahim pun gitu klu kat skool ... klu xde die diam je ... cuma ngadu kat mama je
wantie said…
amirul belum pernah tertukaq beg. tapi tertukaq buku tu sedia sedia la....

sian elly. nangis dia. sayang benor ngan beg tu yer.
eB said…
lama x singgah sini .... sori nureen.... mkn ms gaks eB nk rilekskan diri nih... tc yer. kim slm kat family :)
Kesuma Angsana said…
hehehe telatah anak2 yer
el said…
anak aku danish asik tertukar kasut sekolah..sbb dlm kelas kena taggal kasut..tp danish akan keriau lah..cikguuuu mn kasuh ahmaddd..ada org amek kasut ahmaddd

npk kakak sya dah besar lain mukanya
lama x npk dia
Beg hampir sama.
macam-macam kerenah anak-anak.
Zura@Iwan said…
sian tertukar beg plak..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017