kenyang KR | kami xcersize dlm queensbay plak

assalamualaikum
autopublish

nureen masih lagi di kg
saja ambil AL hari ni
nak blk semlm sure la jam kan
so relax2 dlu kat kg hehehhe bestttt....

ok... jom kita smbung cerita weekend mgu lepas
ikut jejak emir n ellesya
patut la bdn maintain jerr kan
lepas makan terus xcersize hahaha
emir bakal pemain badminton negara tue
kakak sya teruja...
mcm real ja kan hahhaa
penat main badminton boleh lagi tersenyum yerr
dah abes kat cini kami terjah toyrus
nak belikan................... apa ya?
taraaaa.... yang diidamkan akhirnya......
hahhaa... laju jerr kaki ke dpn
dah lama kan kami cari kasut roda utk ellesya
so nak kena belajar la yerr
duduk jerr kat dpn stroller tue.. so x la penat nak berjalan
teruja ellesya ngan kasut rodanya
sebenarnya, juz roda yg kami beli
kena pakai sport shoes & klipkan ngan roda tue
memandangkan ellesya tak pakai sport shoes mlm tu
so kena la duduk dpn stroller dlu k..

perasan tak seluar n baju ellesya mcm basah cikit
hahahhaa... masa dok draft n3 ni nureen dok gelak soang2
emir la punya angkara
nureen tukar pampers emir, skali basuh muntah dia
skali dia teruja sbb bleh main air sinki
dia tarik kepala pair tu smpi abes
mak aiii... ellesya plak dok dpn sinki masa tue
hahahhaa.... nureen sempat mengelak
tu kena kat ellesya.. hehhee
______________________________________________
jom singgah




Comments

Nurzakiah Hanum said…
Moning sis
singgah pagi isnin :)
dhiera said…
owh, ada ye jual roda sahaja dan attach dengan kasut sukan. menarik ni~
watyz said…
seronok nye kak sya dpt roda.. :)
oohh..ada jual kt toyRus kst roda ni ek..menarik gak..bole belikan tuk kyra :)
Zura@Iwan said…
ronda2 QB la hg noh....aku lama tk gi QB>.

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017