sepermainan

assalamualaikum
autopublish

kura-kura
dari sebesar tapak tangan kami bela
sekarang dah besar
so emir buat kawan la bila kakak sya tak layan dia
emir pernah masukkan tangan dia tau
siap pegang badan kura-kura tu
sangat berani.. semua binatang dia nak pegang
 bawak skali mainan kayu golf tue utk apa?
 dah bleh agak kan
 emir ketok aquarium tu ngan menan dia
walaupon plastik, tp kuat jugak bunyinyerr
 bila dh larang terus teriak
 makin kuat
 lagi dan lagi dan lagi
 kakak sya cuba memujuk
 haha......
 skali kakak sya pon terbalik
dalam mummy dok layan kakak sya, emir diam2 p lagi kat kura2 tu
 kali ni dengan jeep
 mmm... mulanya ingat nk kaco kura-kura tue lagi...
tapi..................
 misi terbaru
 tu kasut dia masa raya thn lepas
ingat nk simpan tp x sempat, sempat tarok dlm kotak jer
so jadi la menan emir.. hehehe
______________________________________________________________
jom singgah


Comments

Sayangku Zie said…
plastik punkalau diketok kuat tapok pecah lah... huhu
el said…
hahah padan muke kena marah
sian dia hehehe
Zura@Iwan said…
depa mmg suka katok...
irfan pon..kdg2 tk layan dia..
duk ralit tgk tv kut..
dia gi katok tv tu...
mcm2 hehe..
Qhaifa Nur said…
geram emir tengok kura2 tuh NureeN..
nasib baik kakak buat suprise...lawaklah ellesya masuk dalam sarung bantal tuh..
wantie said…
ketuk ketuk kerja dorang la Nureen. Aleeya ni semua benda dia ketuk. remoote, handphone.

kepala abang di apun dia ketuk dengan racket badminton.sian tau. asyik dapat sakit je Amirul tu
Nafira usof said…
amboiii.. lasaknye dia~
kakak sya masuk dlm bantal ke tuh? hahahaha
lieyalatif said…
ishh besar dah jadinye kura2 tu yeak...lieya pun dulu ade bela...tapi die dah besar jek pi lepaskan kat tasik heheehehh
uiii emir...bleh bergegar ye kalu menangis ;-)
Mesti kuat dia melalak kan...hihihi
aizamia3 said…
part nangis ni memang berdengung telinga jadinya.. ;)
mama lieyna said…
Amboi, teriak sesungguh hati tu emir..hehe..
Dh besar kura2 tu eh..
wah..sungguh2 emir nangis tu.. :)
Izan Ishak said…
boleh tahan ligat juga emir ni ye. sedih pulak rasanya tgk dia nangis tu.

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017