WORDLESS wednesday

assalamualaikum
autopublish






__________________________________________________
jom singgah


Comments

BUNDA a.k.a KN said…
alahai...dah boleh harap dahhh..cute..
eima said…
ni betui2 ke main2 je ni ....

budak2 mmg ingat kite syok je dok menggosok kan .. tu depa pantang kite lepa tu ....
el said…
berlakon ea...hehehe
takan nak bg kakak iron baju tu panas2..bahayaaaaaaaaaaa

xpe..belajo2 dulu ea
dah besor skit boleh dah iron baju sekolah sndiri hehe
Qhaifa Nur said…
senang mama ellesya nanti...
wantie said…
mimpi le kalau Amirul nak buat mcm ALeesya tu. semua nak kena serve untuk dia.

kasut sekolah kalau suruh basuh puas bertempik. anak lelaki ngan anak perempuan lain kot.

ke cara kak t ni yg manjakan sangat anak anak
Zura@Iwan said…
pandai dh iron baju sdiri yer..

ada sifat kerajinan ni..
watyz said…
rajin nye kak sya.. dh ble harap tlg mama ye... :)
~MommyAida~ said…
alahai bestnya de anak dara serajin Kak Sya ni..semua dah pandai buat sendiri...untungnyaa..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017