bakat terpendam ker emir???

assalamualaikum...

cerita bersambung....
bila emir dh bawa diri
bawa diri p susun keta kat cni
dr 3 bijik jd 4 bijik...
penuh tertib emir susun
bangga dgn hasil susunannya...
kemas, teratur....
tiba2 amal pon nak join sekaki
tapi badan amal d c2, mata dok tgk TV.. hahaa
 emir mula ubah keta2 dia
amal dpt gak sebijik buat main2...
emir tgk jerr, kali ni tak pulak nak berebut.... 
makin emir ketepi makin amal merapat
eh, muncul plak harley davidson.... 
cantikkan, emir susun keta2 tu
ni la bakat terpendam emir, kat umah sndri x der plak dia susun2 mcm ni
emir dpt susun mcm ni sbb amal dh tidoq...
so terus nureen ajak emir mandi
lepas lunch, sambung lagi....
kali ni lebih byk keta mainan yg emir susun
amal stay ngan treadmarks g2...
emir x mau bagi amal main la
tapi bila amal ambil lori lagi satu, terus emir menangis....
amal terkejut kerrr????
baikkan amal, bagi jerr kat emir lori tue balik...
terus diam.... hehee

comelkan... nanti dh besar ckit baru pandai nak bergaul
emir plak, hari ke2 baru ok ckit
mula berkawan, main cak2..
elok la depa pakat nak balik dah...

jumpak lagi tahun depan....
_____________________________________________________________________________
jom singgah

Comments

el said…
amal mmg cengitu eh ngan trademark dia..baring2 lau nak main hahaha mmg cute
saja kaco emir susun kete2 tu ehhhh
Rizziela said…
ada tukang kacau ek?
Sayangku Zie said…
baru nak mesra yer... nanti dah lama baru leh main sama...

Pnadai dia susun kereta mainan tu... chomel gitew
msredcheesecake said…
rajin emir susun kete... anak sy kalau main kete pun bederet susn je....
Myra Jay said…
Pandai menyusun Emir ni, bagus sel2 otak sedang berfikir :)
Good boy :D
rajin mengemas si emir ni nnt..nureen.. aminnnn
wantie said…
sib baik dia susun keta keta kecik ni je. buatnye semua keta yg kat luar pun dia nak susun jenuh. hahahaha
Nafira usof said…
cantek jer Emir susun.. teratur jer~
Cho Zila said…
amboi3 pandai dia main gitu. kita yang tengokpun cam nak belikan lagi...
AnneRaini said…
comel jer budak berdua tu...emir takmo bagi menan die ye...hehe
Zura@Iwan said…
mcm irfan la suka susun keta..hehe

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017