sejuk perut MUMMY mengandung

assalamualaikum....

emir dh semakin matang
nureen perasan ada la dlm 2-3 bulan ni
bila sape2 smbhyg, emir akan tiru gaya
cuma bezanya arah kiblat la ke lain

dh byk kali jugak dia akan smbhyg atas sejadah
ptg tue, masa nk smbhyg asar
hampar je sejadah emir laju2 duduk
apa lagi, mummy pon snap la

x sempat snap masa dia sujud
kusyuknyerr
yg lawak tue.. siap sluaq pendek tp bawah paras lutut k hehe
emir dh mula marahkan mummy dok snap gambaq dia
dah x mau smbhyg.. bergolek atas comfeter
kan3x... siap telengkup muka lagi
konon nangis la
haha... sempat snap lubong idung yg jd pojaan hatiku....
bebai dahh... marah la kacau dia smbhyg
santai plak smbil tgk kipas syiling :P
masa ni emir masih selsema..
GWS yerr
tu dh malas layan mummy la tue... :P
_____________________________________________________________________________
jom singgah

Comments

Kakzakie said…
Perlakuan anak kecik biasa melihat kita yg dewasa Nureen... samalah dgn Emir dia nampak mummy/daddy buat dia pun ikutlah.. cerdik kan:)
Rizziela said…
saya solat memang selalu ajak anak2 sekali..biarlah diaorang nak kacau..tapi atleast diaorang tengok apa yg kita buat..

Yg sulong ambil air sembahyang dah boleh...ikut solat dah boleh..cuba x pandai nak baca22 lagi ajer..tak per.. baru nak masuk 5 tahun..tp kena train awal2 supaya dia boleh solat sendiri
syawalsimpsons said…
malas emir nak layan...mummy kepochi jadi mamarazzi snap gambo dier solat..kkikikkkikiki
wantie said…
alhamdulillah...pelan pelan . pas ni sendiri buat takyah nak di suruh suruh dah..
Zura@Iwan said…
alhamdulillah..

smoga bsr nnti rajin solat taw emir..
Nafira usof said…
budak2 baya Emir memang senang ngikut ape yang mak ayah dia buat kan~
tu pasal mak ayah kena berkelakuan elok2.
Kesuma Angsana said…
baguslah klau dididik dari awal2 lagi !
eB said…
dh la ensem... alim plk...
mmg caloin menantu pilihan la nih... berbesan jom... aerica ok aper? he3
alolo..sweet..moga jadi anak yang soleh ye emir..^^
ehem...booking utk calon menantu boleh x? ;-)

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017