ellesya berambut baru

assalamualaikum.....

balik ja dr sunway carnival, kami singgah tesco jelutong
dah janji nak bwk ellesya g potong rambut
juz potong ckit jerr
kat sunway carnival ada 1 kedai jerr, tp mcm x berbaloi plak potong kat c2

so bila kami terjah cni, ellesya nmpk happy
ni 1st time ellesya potong rambut d kedai
tapi 2nd time rambut kena potong sbb b4 ni nureen potong sendirik jerr
masih senyum yerr
posing2 ngan rambut lama
start potong ellesya mcm kekok ckit
bila amoi tue suruh tundukkan kepala
ellesya tunduk skali ngan badan hehee
so mummy la ckp juz tundukkan kepala bdn tegakkan balik :)
eh3x.. sedih kerr..
mcm layannn jerr
kebam bibir plak
dok tgk apa tue, smpi x brani nk pusing kepala
last2 main stereng keta tue.. haha
taraaaa.... siap.....
siap nmpk mummy dlm cermin lagi
ni la V layer... potong ckit jerr
klau nak potong pendek pon sayang sgt
mummy la, suka klau ellesya rambut pjg :)
_____________________________________________________________________________
jom singgah

Comments

Nurzakiah Hanum said…
salam jumaat
wow new hair design
syawalsimpsons said…
muka rilex je potong rambut..
Kakzakie said…
Kreatif saloon dia utk budak tempat duduk dia dlm kereta mainan. Memang budak sukalah...

Ala.. Ellysya rambut macamana pun cute juga.
el said…
oo kedai ni
ni arwen nak sekolah kenalah potong rmbut pjg dia tu..mmg syg nak potong..tp rsnye potong cam elly ni gak kut hehe
Zura@Iwan said…
kedai gunting rmbut kt citu mahal noh.rm 15..hehe

ak sll gi potong kt salun je..hikss..irfan pon bw kt kedai salun kt jelutong tu, ada cina laki yg potong rmbut.
wahida said…
pandai salun tu buat tempat duduk mcm tu utk budak...budak2 pun mesti suka...

aku pun suka kalau budak pompuan berambut panjang nok...baru nampak jelita gitewww...
Rizziela said…
cantiknyer rambut dia
eB said…
rambut elly tuh wat per pn cantek...
tmbh tuannya comel . :)
eh... dh leh wat ke blom nih bloglist tuh?
Qhaifa Nur said…
cantik rambut bentuk V ni Nureen...jangan kata ellesya...auntie Nur buat potong macam tu juga...
Nafira usof said…
cantek rambut baru Ellesya.
lebat jugak rambut dia yer. hitam pekat jer nampak.
wantie said…
cantik.. rambut Aleesya pun jenis rambut elly ni. tapi kak t tak mo potong lagi. hehehe
AnneRaini said…
budak pompuan kalo rambut pjg boleh buat mcm2 fesyen. comel jer tgk.
Sayangku Zie said…
CANTIK KEDAI NI ADA KERUSI KANAK2 ALA2 MAINAN ... KAT MANA LAGI ADO? NAK BAGI rAYYAN DUDUK DAN TAK TAKUT NAK GUNTING RAMBUT... HUHU
msredcheesecake said…
cantik rambut allesya.... nanti dah besar pakai tudung cam mama k...
salam ziarah..macam bestla kedaini...x pernah jumpa ni 1st time tengok..kat mana ye?
comel rambut mcm tu..tingin gak nk ptg...;-)
watyz said…
wa.. makin cantik la kak sya ni...
Fai CeritaCinta said…
wahhh besntnye ade salon kanak2 mcm ni.. sure budak2 suka gunting rmbut kat sini..
mama lieyna said…
Ingt potong pendek terus td... hee... mmg sayangkan.. :-)
Kesuma Angsana said…
seronoklah dier yer !

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017