ngidam tomyam... !!!!

assalamualaikum.....

bila sebut ngidam sure kaitkan ngan pregnant kan
hihiii..... alhamdulillah klau ada rezqi nureen kan
tapi bukan nureen yg ngidam
kawan nureen ni, teringin nak mkn tomyam
so nureen teman dia mkn kat cini
sbb nureen dh mkn b4 tue... so juz dessert la
crita 2 mggu sudah baru nak up n3 hahahaa
last mai cni, rasanya emir kecik lagi kot
ada yg set ada yg a la carte
 apple juice & milktea
mavelous... tomyam seafood & nasi kosong 
pulut mangga... sedap 1st time makan
baru rm9.90
ni la dia org yg ngidam tomyam tue
aina
tuan tanah kedaun pon nak posing jugak :)

_____________________________________________________________________________
jom singgah

Comments

Nurzakiah Hanum said…
assalamualaikum
singgah pagi isnin
Rizziela said…
sedapnya tom yam tu :D
Qhaifa Nur said…
mahunya tak sedap tomyam Nureen..
geram tengok pulut dengan mangga tuh...
wahida said…
huwaaaaa...sumpah terliur tgk pulut mangga...feveret aku tu...huhu...
mama tisya said…
tomyam tu sedapnye ...pulut mangga mmg suka..1st time nureen mkn ye
eB said…
tomyan tuh.... kecur liur (",)
mcm kena msk2 jerk kita nih... he3
mangga pulut tu mengiurkan..i pun x pnh mkn lg..huhu

wantie said…
aduhai...sedapnya. part pulut mangga tu memang kak t tak leh menahan. nanti nak skodeng kat mana la ada jual mangga manis. nak je bedal...
Nafira usof said…
sedapnye pulut mangga tuuuuu!
meleleh air lior tengok..
sedapnyeeee!
Zura@Iwan said…
tak lama lagi hg plak la mengidam...ameen..
mama lieyna said…
Sedapnye tomyam.. terus jd ngidam gak..ahaks.. :-)
aduii pulut mangga..sedapnyaa..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017