apa laaaa hebatnya bila lori duduk atas PS3 ni????

assalamualaikum.....

jangan terkejut yerrr
mcm ni la keterujaan emir bila main keta mainan
suka sgt susun2 atas ps3 daddy
apa la yg bestnyerr
dah tue skali ngan dia2 naik atas tue... haiyaaaaaa
x lepas la nak naik 2 2 kaki, 1 kaki pon jadilah....
khusyuk & tawadduk
sepanjang cabinet tue dia buat mcm trek
tgk la rambut emir...
nureen kemaskan la rambut dia biar nmpk rapi, sekali dia rosakkan blk
dia lebih suka gaya g2 agaknyerr
lori tue saja dia tolak.. bior jatuh ke bawah
kebabbboooommmm..... terjatuh dlm gaung yg dalam...
cepat2 ambik balik.... keta bomba mana bleh rosak kan
ukur jalan... muat ke x nih...
eh.. hati2x... jalan licin tueee
ooopppssss ..... tayar sebelah kiri dah tergelincir laaa.....
kren datang menyelamat....
rescue telah d selamatkan
bila dah selamat, kena la rehatkan diri yerr
nak tau mana emir suka simpan lori kegemaran dia ni
kahkahkahhh bawah sofa yerr
tgk la.. mcm2 dia tarok bawah sofa hahahaa
___________________________________________________________________________________
jom singgah

Comments

mama lieyna said…
Amboi, terbaeklah tempat parking lori emir tu ye.. hehe..
Suka je dia main sorang2 pun ye... kalau akeem kejap je, pastu abg sama sibuk..:-)
el said…
dulu ms danish kecik dia pun suka letak toy dia kat bwh sofa haha
Rizziela said…
baru rasa mencabar sebab lori boleh naik tempat tiggi.. last sekali..lori terbalik gak kat bawah ..hihi
syawalsimpsons said…
amboi cukup suke la dier main kete dier tu kan...khusyuk benar tu
Nafira usof said…
kalo ade anak lelaki gittu lah gayanye kan~
penuh ngan menan kete n lori. hehehe
wantie said…
wah..banyaknya koleksi emir. Ni kalau Aleesya pergi umah Nureen jenuh la nak kawal.. semua dia nak.

adei.. budak pompuan sorang kat umah ni pun minat jugak. tapi kami hadkan. bior main barang pompuan.hahahaha.. mendera kan..
Sayangku Zie said…
Hehehe pandai dia main....
Zura@Iwan said…
ak seb baik kabinet tv tiggi..
then sofa bwh dia tk muat masuk lori..hehe
tp,,bwh sofa ak tu..mmg ada je mainan kecik2 yg tersgkut..hari tu dh clearkan..now ada masuk lagi mainan..haha..
Kylie wenn said…
conquer ps3.. haha!

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017