black & white russian cake

assalamualaikum....

weekend kami mgu lepas | buat kek lagi
hahaha... mmg dh plan masa mgu sblm tu
yg masa nureen wat kek karamel tuuu... n3 kat cini
yg hujung mgu dpn tu plak nak wat cake ni... so seperti yg di rancang
program berjln seperti biasa
nureen sebenornya geram tgk kek kat blog kak ita tue
cantik tertarik mmg da booom lah
tu yg pasang niat nak buat jugak2....
 anak dara ni mmg klau bab buat kek
dia volunteer nak tolong...
 masa anak teruna ni dok tolong jugak x sempat nak snap gambo
skali anak teruna dah ambik kereta.. terus jd mcm ni
kunun2nya kakak sya cuba menghalang dr tepungnya tertumpah la....
 kannnn... anak teruna ni pon rajin
skali kakak sya marah terus merajuk n sujud d lantai...
 alololoooooo.... meh kakak sya pujuk
kiss ckit.. terus emir OK
 taraaaa....... pejam celik akhirnya siap jugak kek kami
x der la sekemas kak ita punya kek... hihii
bila dh d potong.... perghhh...
walaupon x kemas tp totap sodap :)
bandingkan kek nureen ngan kek kak ita kat bwh ni... hehhee

ni ropa asalnya.. haha copy dr blog kak ita
izinkan yerr akak, nureen copy ni :)
betapa x berseninya tangan nureen ni, hahhaaa.....
nak recipi, bleh terjah link bwh...

___________________________________________________________________________________
jom singgah

Comments

Ann@zanyra said…
nampak sodap la kek tu...klu masuk blog kak ita telan liur byk kali..heheh..kagum!
Nad MamaZN said…
Berseni tak berseni pun janji sodap! :)
Seni bleh prektis byk kali pasni :))
eima said…
tak berseni ke seni ke .. janji sedap .. ngan ko rajin wei
Nana said…
sedapnye...nak sikit...hehe...

untung la ade anak dare...kan... :)
syawalsimpsons said…
takpe, tetap sama ropanya..kikikiki...baguih la ada assistant ni...
Zura@Iwan said…
tak per beb..
yg penting ko ada usaha gk nk buat..
dan sedap rasanya..
bila ak dpt rasa ni..haha..
nureen..x kesah la comot ke x berseni ke...yg penting...












bak sepinggan!!!
;-)
wantie said…
serious sedap Nureen... memang sangat sangat delicious.
el said…
ish giler sedap tgk kek ni
senang x nak buat ni nureen
cam rajin pulak nak buat ni
sbb tgk coklat putih ngan hitam tu menawan sggh
Ema Johari said…
jangan pandang pd rupa tp pandang pd rasa...hehehe
Nafira usof said…
telan air liur tengok kek nureen.. sedapnyeee!
AnneRaini said…
rajinnyer nureen. kek ni antara kek yg jadi idaman sy tp semangat rajin nak mebuat tu xdtg2.

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017