tempat yg buat anak2 happy.... dannnnn susah nk keluar!!!!

assalamualaikum..... 
autopublish

sape yg familiar ngan blog nureen ni
mmg dh tau sgt la kannn
tempat mana lagi kami tuju klau bukan queensbay!!!!

mak yong kan dah x larat nk jalan laju2
so biar la anak2 pegang tangan daddy jerr sng nak control kan
berjalan beriringan sambil emir melompat2 kecil

tgk la ke'hepi'an anak2 kami
biar depa main puas2, kami laki binik bleh la berehat & bercanda hahhaa

emir tu patut duduk ngadap kakak sya tp x mau..
nak buat mcm dia tue driver yerrr

kakak sya suka melukis kebelakangan ni
dpt papan tue, x lepas la
so emir main la sorang2

yg peliknya, emir mlm tue
dok (masuk keluar)2x dari keta menan tue dh lebih 20kali rasanya
awat tak tau, dok buat lagu tue
bila panggil dia jeling2 jerr 

kali ni rasa senang nak ajak emir keluar dr PG tue
sblm ni, melalak menangis kuat oooooo
dah la kami terlupa bw stroller
ropanya x dak stroller dia lagi sng nk ajak keluar yerr
yg ketinggian tue mcm x betoi jerr...

masuk kedai hardware kejap kannnn
kat lantai pon ok.. hihii

ni lagi satu perangai emir
mmg sebijik macam daddy
sgt2 minit dengan kereta, x kisah la iklan keta ka, cerita yg berkaitan ngan keta ka
khusyuk abesss...
kena panggil byk kali baru mau ganjak dr c2...



 __________________________________________________________________________________ 
jom singgah

#getshera
r />

Comments

Falsya said…
comelnye lahai dua beradik nie..emir punye rambut tuh geram je kite nengok..hehe..

selalu tgk anak org wat adegan hentak kaki xnk blk..coming soon kompom si mek tembun kite pun gitu gak..kate pun bebudak..nebes tetibe..;D
kayyana said…
kalau dah sarat mmg takleh jalan laju laju... kene slow and steady je nureen... kak sya tu tulis pakai tangan kiri eyh nureen? mesti die kreatif kan kan kan... hehehe..yana tak pernah sampai queensbay ni.. sllu bc kt blog nureen je..huhuhu
syawalsimpsons said…
mmg port kekanak tak kuar ni..main sampai puas kan..
dhiera said…
kakak sya dah semakin tinggi. tak sangka. cepat betul masa berlalu.

emir dah berjangkit dgn bapak ye layan kereta. hihihi
mai has said…
kalau dah tempat best mmg susahlah bebdak nak balik.huhuh
Nafira usof said…
bawa anak2 jalan2..
happy dorang yer~
Rizziela said…
memang pun..main berapa lama pun diaorang rasa mcm x puas kan
Bdk2 mmg gitu sama la cam kyra..pantang ler nmpk playground..kat sana free kan..kat area KL, sgor semua playground berbyr kecuali playground kt giant..hehe
AnneRaini said…
betullah tu..kalo masuk tmpt main2 ni payah nak ajak budak balik...penat melayan.
LYAfrina said…
Mmg syurga kanak2 ni.. msk je sini kemain happy n ceria
emir nk bw kete tu bw blk rumah kot ;-)

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017