Friday, February 4, 2011

::Contest Teka Senyuman::


senyuman artis banner atas ni bleh teka x??
heheheee

due 03 Mac 2011

Artis wanita


1.rindu tersimpan dalam sanubari, hanya menanti kesempatan untuk kuluah padamu,pabila kau bersedia.. ELYANA
2. datanglah ke dalam hidupku, bawakanlah cahaya cintaku, datanglah ke dalam hidupku, kini dirimu aku rindu.. AMY MASTURA
3. inginku sendiri meniti hari, kalau sunyi yang melanda sepi, alam bisu bagaikan mengerti berakhirnya sebuah memori… ERRA FAZIRA

Artis Lelaki


1.Lelaki ini yang selalu mencintamu, selalu, tanpa ragu, lelaki ini yang selalu memuja hanya dirimu, yang bertakhta dalam sanubariku… ANUAR ZAIN
2. Aku bosan dengan cintamu, aku rasa buang masa, kau selalu mendustakan cintaku, aku fikir kau tak searus, lebih baik ku beralih, biarkan diriku terus bersendiri… AKIM AF
3. Cerita tentang masa lalu, cerita tentang kau dan aku, kini tinggal hanya kenangan, kau abadi di dalam hatiku.. AIZAT AF
betol x ??? ehhee
tq eb taq nureen
nak TAG

COCONUT SHAKE KLEBANG, MELAKA

assalamualaikum.....  moga ada rezqi lagi..  bye... _________________________________________________________________________________ ...