::jom blajaq mkn guna chopstik::


amboiii.... sedapnyerrr anak dara ni mkn su'un..
elly mmg suka mkn sup pucuk ni..
tp aii la jarang2 masak..
tp bila dia nmpk makanan yg berbentuk bihun
sure dia mintak chopstik
sbb mcm mummy dia ni la
mkn bihun ke mee ke nak guna chopstik






bihun plak... sedapnyerr.. dah tgh lapo nih



;)

Comments

wantie said…
kalau bab chopstick ni memang kak ti reti la guna. Tapi, kalau Amirul, hahaha.. abih semua di cucuk.

kekadang tu ambik chop stick sebab nak kacau makanan jer. tak pernah dapat kepit pun.
Nureen said…
wantie :
heheh... elly pon sama gak tp dia bleh gak la cedok cikit2.. lama2 nanti pandai la kan..;)
kasihredha said…
wah...pandainya elly..
geram nak cium...kiss3
Nureen said…
EZAN :
hehehee... dok balajaq plan2..

KASIHREDHA:
tq aunty.. aunty mai la png bleh kita jumpe..;)
LYAfrina said…
cute... meh ajar sini.. autie x reti2 gna chopstick ni
el said…
sedap lak tgk bihun ko tu sgt menyelerakan...
budak2 kalo npk benda plik sure nak mencuba..hehehe
tu nak abis berejam si elly nk mkn hahaha

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017