Thursday, February 24, 2011

:: NEMO..... elly teruja:::


ralit punya ralit wat keja
tgk2 jam dah kol 12.15 tgh ari dah..
patut la perot dok berkeroncong ja
sepi jerr opis aku ni
semua kuaq p site
aku jeerr dok x abes2 lagi keja opis
semakin menimbun nih
relax jap arr layan blog

gambo ni
aku snap masa g kedai ikan paling besaq d penang aku rasa
mmg sgt2 besaq
bkn stakat ikan ja dia juai
snake, rabbit, hamster, turtle, dog, cat mcm2 ada..........
actually...
x leh ambik gambo dlm kedai tue
tp aku TER snap dah 3 kpg
gambo ke 3 tue baru nmpk ada amaran!!!
perrgghh seb baik x kena marah..
tue pon asben yg bg tau
klau x aku dok menyenap jerr...




ni la gambo last yg aku ambik
elly mmg suka tgk ada NEMO katanya
sayang x do gambo terujaan elly ngan nemo ni.. huhuuu
warning tue depa letak kat atas aquarium nih
hehehhe.. sorry yerr

dah fenat jelajah kodai tue
3 tingkat tue besaq & cantek
kami terjah GURNEY plak



lepak mkn icecream luaq kejap
kat cni ada deretan2 kedai mkn 
antaranya
chilis, dome, secret recipi, mcm2 la..

comotnya....

nikmatnyaaa...


abes kena idung sbb elly mencoba utk mkn cone dia


see... punya besaq dia nganga


agak2 la apa yg elly tgh pikirkan ya???


hasil daripada gigitan dia.. ehhehee

hhhmmmm... dah rasa tenang cikit bila tgh wajah2 insan tersayang ni
k jom kita smbg kelija la....


3 comments:

Tutup Blog said...

sedap nyer aiskrim=))

nak sikit boley... zura mmg hantu aiskrim.. ni pun baru sudah makan yg cup punyer=))

Jom Join: "Posing With Ur Love One - Giveaway"

Rugi tak beli?: "Tikar Getah Kanak-Kanak"

Nureen said...

zurazari :
icecream ni mmg x lekat di mulut dia.. asyik ckp jerr nk icecream.. hehhee...

ok nanti nureen terjah k..

mamaarifakeemaisy said...

pandai elly makan eskem..arif tk gheti..hehe.. dapnyee...

COCONUT SHAKE KLEBANG, MELAKA

assalamualaikum.....  moga ada rezqi lagi..  bye... _________________________________________________________________________________ ...