di balik tabir wedding part two

assalamualaikum

bersambung lagi...

bila ellesya masih merajuk, nureen layan posing ngan emir plak
emir dh cukup tdoq 100% baekkknya sporting

cerianya dia... :)

ni reaksi suka ka hape?? muka mcm xcited jerr

amboi tingginya dia angkat dada
gagah perkasa lagi kan

uikkk... ellesya mumcul kembali setelah rajuknya tak dilayan
coba dok tackle emir la tue

laju sgt la, emir x leh nk tangkap bunga tue

emir plak ikut ja kemana arah gerak bunga tue
kena buli ngan kakak dia ni....

bila ellesya mula geram, geram nk picit2 idung emir, pipi emir...
tue dok nk picit mata sambil dok tekan2 kepala

bila adrian & alya datang ellesya lari dapatkan cake

sekejap jerr pastu kembali dok peluk emir

apa la yg ellesya coba buat tue

cover line2x
tgk, dok main tekan2 kpala emir lagi..
main acah2 jerr katanya, bkn tekan betol2 pon....
kenan tol ellesya ngan bunga tue

emir pon nak bunga jugakkkkk....

bunga utk pompuan saja la, emirkan leleki.....

seriusnya muka emir...

tak salah kan kalau lelaki pon suka bunga... ooopppppsssss....

kongsi kan lebih baekkkkk

bila dok amati gambo dari mula nmpk mcm emir ngan ellesya ni tengah dok bersembang ja kan

bila mood nak kizz2 datang
eh4x.. ni mummy kat blkg la...
mak cik ummul jadi rebutan
ellesya plak jadi PG

dah petang nureen tukar baju emir
lepak santai2 kat luar sekejap sambil melayan tetamu yg masih ada

ni la dia adik nureen yg blajaq kat egypt tue
ellesya dah tak merajuk bila makcik ummul pujuk

abah (fil) & a.kahak (bil)
terima kasih buat PIL yg jugak bertungkus lumus sediakan lauk pengantin
gambo suami terchenta x dak la...
sibok bekerja keras bg melanjarkan majlis
terima kasih daddy... emuah

berakhir sudah episod wedding, & pengantin pon dah blk honeymoon ahad lepas.. katanya berhoneymoon d fraser hill, ada x buah tangan utk kami hehehhe 

Comments

Anum said…
gelagat anak2 yg mencuit hati
Nens Collection said…
sume pic ade ceritanyer..comel!!
Nana said…
seronok tengok gelagat dua beradik ni....
Imah Dinor said…
cepatnya masa blalu dah besar adik elly tu...
manja209 said…
ensem emir berkemeja...
cptkn anak2 membesar..suke2
eB said…
ellyb camner?
dr ckp aper?
Qhaifa Nur said…
bila tido dah cukup senang nak bergambar kan emir.......

seronoknya tengok gelagat ellesya dan emir...
wantie said…
ecewah.. mcm buat filem ada disebalik tabir bagainya.

hai emir dah nak menyuloq ka? cepatnye
eima said…
idung semua pakat tinggi
Zura@Iwan said…
posing sakan adik badik ni...elly duk sakat adik dia je...hikss

nureen keja dh ke?
Salina@IbuAqil said…
Comel je emir sweet sggh si elly.. ;D
fieda said…
lama tak jenguk sini..dah besor si ensem tu ye..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017