happy feet fvret movie ellesya

assalamualaikum
autopublish

last week, bila ellesya demamnya on off
mula la nureen jadi risau
kali ke 2 bawak g clinic
doc ckp suhu 37.5'C keatas baru consider demam
klau bawah dari tue normal 

so, masa lunch hour bila member ajak g tesco kejap
5minit jerr dari opis
nureen on jerr, hasrat hati nk belikan smthing utk ellesya
kebetulan daddy pon pesan belikan buah peach
ellesya dh mkn 1 tin abes
buah peach salah satu fvret fruit ellesya

tapi bila dah smpi di tesco
mata ni kenan betol ngan si penguin comel tue
jom layannnnn.....
 ellesya wit emir & penguin smbil layan movie happy feet 






:)

Comments

Nens Collection said…
tonggeng2 emir layan happy feet tu..hehe
manja209 said…
aku pon dlu2 suke tengok pingu tu...comey2
pandai emir tengok kn..:)
Anum said…
sukanya dia tgk movie fav dia
Zura@Iwan said…
happy la elly dpt penquin tu....

so elly ok dh demam dia?
|| NaFiRaa || said…
amboiii.. ralitnye layan movie~
Qhaifa Nur said…
penguin, pengubat demam....
Kesuma Angsana said…
siannyer, demam yek!. mmg musimlah skang ni
Imah Dinor said…
pandai nureen bg anak2 leka main tgk2 movei la main penguin la..bila tgk emmer dah meniarap tu xsabar imah nak bg aina pun meniarap senang leh tinggal2 buat krj kn....skrg klu asyik tebaring je boring aina....
kasihredha said…
wahhh nonggeng emir tgok cite hahaha
LiYa HaNiF :: said…
FEVERET QALESYA JUGA... ^_~
Gieyana said…
ni confirm tgk x henti2 nie kan..:-)
LYAfrina said…
sama mcm asya la..suka sgt tgk pingu..smpai hbis smua nk tiru
mamalieyna said…
comel pingu dia, puas hati la tu, demam dapat patung pingu n tengok citer pingu..^_^
Salina@IbuAqil said…
Amboi!!!
Siap ada patung lg tuh..
Mana x sakan dia..
Adik pon sama..
Join kakak.. ;)
wantie said…
sekarang emir layan je gambar apa pun yg akak dia tayang.lepasni dia pun akan ada koleksi sendiri.
wantie said…
sekarang emir layan je gambar apa pun yg akak dia tayang.lepasni dia pun akan ada koleksi sendiri.

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017