last pic raya

assalamualaikum
autopublish

puas beraya kan, seminggu kami cuti
sabtu pagi baru kami berangkat balik ke penang
sempat lagi bergambo sebelum mandi kan hehehe


bila emir dok dlm stroller, ellesya pon nak
seb baik la kami bawak blk stroller tue
emir duduk dlm stroller yg mmg ada kat kg :)

wat2 tdoq plak ellesya tue

tgh hari kami gerak balik
balik ikut ferry
dah lama x naik ferry kan, layannzzzz










last pic raya kami.... :)

Comments

kasihredha said…
elly sure rimas pakai tudungkan...tapi comey je
Nens Collection said…
ADE PIC BABY EMIR JELIR..COMELL!!!
watyz said…
geram tgk emir la..
Qhaifa Nur said…
seronokkan NureeN seminggu cuti...
teringin nak naik feri kat penang ni, tak pernah naik lagi kalau bawa anak2 sukanya mereka tengok laut......
Mrs. Norrie said…
wah cutenya kakak bertudung...atlast tuh tak comel dah...awat jadi camtuh????
Anum said…
comelnya bila pakai tudung
Salina@IbuAqil said…
e'eh!!
emir menjelir erkkkk..
comei!!!! ;D
Kesuma Angsana said…
nk komen lebih2 mood kelaut!
|| NaFiRaa || said…
bukan emir jek jelir lidah.. daddy emir pon sama~ hahaahha
Imah Dinor said…
wah puas beraya ye...kami ari khamis dah blk kl dah sbb nak daftar kelahiran aina jumaatnya...comei elly btudung...kakak ain pun sama rimas btudung tp nah kena ajar dr awal2 kn...dlm kete bukak..bila kua pakai blk..
Zura@Iwan said…
aku pon lama x nek ferry...nk kena bw Irfan nek ferry nie..sure dia xcited...
wantie said…
rambut emir lebat kat tengah.
hehehe bakpo elly2?mesti dia panas2.skangkan mmg panas sungguh.huhu tapi nak gak dia pakai tudung.bagus elly good gurl..

si adik,emir2 gerammmm sungguh daku.tombam!

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017