~Bergaya vs Menyegak~ (bkn sama ka??? )

Mummy asyik masuk contest ja ari ni..
so meh layan aksi ellesya berkaca mata
Pinjam mak teh punyerr (my sis)
Ni masa petang raya ke 6 x silap mummy.. kami bosan2 dok jaga rumah kat kg sbb my parent g KLIA antaq my sis terbang lanjutkan pelajaran dia...
kami kuaq pusing2 pekan baling merangkap kuar beli top up skali.. pastu melayan la si elly ni yg mengaku keta kancil mak teh yg kami naik tue keta dia.. ehhehe perasan betoi la anak aku ni..

Elly ni tgh dok belajaq buat 'peace' x menjadi ja ptg tue..
Tersipu2 malu bila asyik piccas dia ja mummy snap...
'CAK'
Segak kerr anak mummy ni?? mcm2 aksi dok buat dlm keta kecik molek ni..
Akhirnya... mintak belikan vitagen utk dia.. dah dahaga dah model spek mata besaq nih...


Comments

kasihredha said…
comey le elly ni..
geram je nak cium...
cium sikit...muahhh
el said…
pandai tul anak dara hang berposing
Ieza said…
comeynya elly..sesuai pakai baju warna merah tu..nampak berseri2..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017