.:*LuncH ToGether2 wiT EL*:.

Sharp 1pm sampai diperkarangan krystal point!!
Ehheheee... x der wat appoiment apa2 pon
Kebetulan aku nk g c2 ambil laptop bapak aku
repair kat HP
So mmg tgh YM ngan EL pg td so bg tau jerr nak g c2..
Ni kira 1st time jumpak EL
Slalu ber YM n berblogwalking jerr
Adusss.. di sbbkan 1st time jumpak (ala2 dating g2)
Aku terlupa daaa nak snap pic masa kami tgh makan
EL ingat tp dia segan la nk habaq..
X per la ari selasa ni plak kita bergambar sakan k
Td myb kalut N gabra kot hahhahaaa....
Ni sempat jugak snap masa nak send EL masuk keja balik....
Aku plak mcm terover senyum daaa....

Comments

Fieza79 said…
owhh jumpa kwn blogger...best ni..
first time jumpa mmg segan kan...sama la ari tu raya..2 kwn blogger dtg beraya...alahai syok sgt..tp segan..malu2 gitu..hehee
el said…
hahahahaha tu la segan nak mtk kat hang camera..aku mn bw..sbb plan x dirancang..kalo x leh la snap pic nasi campur aku yg mengunung tu hakhakhakhakk..

thx reen banjer aiiii..ok nti jpe ari selasa :)
'NuReeN' said…
fieza : agak segan tp tetap nyembang bagai.. sampai lupa nak snap gambaq.. lps ni ok dh la kan..

el : lain kali ckp la el.. aku ok jerr.. nasi hg tue x menggunung lagik.. aku dolu2 lagi menggunung.. sbb tue dulu aku gemok!!

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017