Selamat Pengantin Baru..

SALAM

semalam
hari yg paling memenatkan
rasa mcm dah nak semput ja x cukup nafas
ada yg tegur nmpk lain ja muka tp keja punya pasal terpaksa la.. mmmm
turun naik tangga jumpak bos pastu lunch pon lewat dkt pkl 2.30ptg
kpala naik buil.. dah tue x sempat pon nak berbw ke umah kwn2
sedehnya... huhuhuuuuu

hari ni jom kita ke MERU lagi
sambungan crita semalam


Selamat pengantin baru buat 2 mempelai sama cantik sama padan bagai pinang dibelah 2..
cewahh... mmg berseri2 warna merah ni.. ;)


mkn beradap.. masa pengantin tgh mkn kami ber2 plak dok letak2 dpn pelamin
relax jap sbb kat luar tue panas


relax2 sambil mkn kuih seri muka
mmg sedap tp ellesya juz mkn pulut ja yg atas hijau tue dia x suka


pastu nmpk kezen2 nureen mkn icecream so apa lagi
kami terjah la pokcik yg jual icecream naik moto tue
sempat lagi pose dpn keta yg bwk rombongan pengantin
semua konvoi keta2 mini ni.. ;)


nureen mintak nak cikit icecream dia
x mau bagi daaa..... kedekut tol.. siap buat muka marah lagi


sedapnyerrr dengan cuaca yg agak panas pekena icecream kan


Ellesya : ni ellesya punya tau!!!
Mummy : ok... ;p


seisi memotong cake
pengantin pn dah tukar baju.. nureen kuaq snap pic ni kejap jek pastu msk dlm umah balik sbb nak kena tgk2kan ellesya tue...


bila masuk umah, sronok tol dia main2 ngan anak sedara asben
siap lompat2 lagi.. alalaaaa abes la keayuan ellesya.. ;p


agak2nya la apa yg dlm pikiran ellesya 


makin dekat
hehehhe... ellesya nak pegang mentol tue
nureen x bg pegang sbb panas kan tp nak jgk dia pegang
so biar ja la.. kejap jek terus tarik tangan hehehhe dah dpt rasa la tue kepanasan mentol tue..


berposing plak ngan kipas pengantin ni...
kipas diri sndri tapi mata kelain


hehehe... merajuk la konon2nya tue
tgk kemain lagi muncungnya tue..


ellesya mmg mudah berkawan dengan anak2 sedara asben
yg bertudung oren tue pon nama alisya jgk.. ;)
so bila nureen mintak ellesya panggil kakak lisya
dia diam, myb susah nk sebut nama sndri kat org lain
last2 nak tau dia panggil apa??? "kakak orange" hehehhhe


MIL nureen antarkan cake yg pengantin potong tadi
sedap jgk cakenya ala2 cake kukus.. :)


berubah angin.. duduk d bhgn luar umah plak
ambil angin cikit...
semua org duduk ellesya plak nk baring.. mmm


apa yg dibualkan pon nureen x tau
nureen snap dari jauh ja...


gaya tidoq menonggek ke ellesya???


sronok la tue dah dpt monkey yg tgh asyik dok bergayut kat pokok tepi krusi tue
dia plak buat gayut kat tengkok dia..


"tepuk amai2 belalang kupu2"
hehehhee..... lagu yg sinonimkan bila anak2 mula pandai tepuk tangan

crita kami belum abes lagi... nantikan n3 esok ya.. ;)


jom click3x banner ni


sheardour collection
@ d FB shera samsudin


Comments

LYAfrina said…
cunnyer pengantin..... y ni ke y nureen kta buat ntaran tu??

elly pon kiut sgt bkebaya:-)
eB ezrin said…
baju tuh mmg sgt2 canhtek la.. tmbh yg pakainyer comel :)
Anum said…
cantiknya pengantin..
suka tengok gelagat si kecik
el said…
berfeluh2 ellysha
tp still nak bermain sn sini
KhaiRin said…
merah nyer pengantin mak ngah..

x de pic ellisya dok ats pelamin (sanding)
Salina@IbuAqil said…
suka tgk elly.. ayu sgguh.. ;D seronok bila ada anak dara ni kan Nureen.. bleh gaya mcm2 fesyen.. :D
Nens Collection said…
ellesya sgt comel!
pandai nurin gayakan ellesya
wantie said…
Wah cantiknya pengantin dengan suasana yang merah merah gitew.

Allesya pun kemain lagi dengan kebayanya. Nanti Allesya besar, Kak T pun nak wat kebayalah untuk dia. hehehe.. ayat jelez la ni sebab tengok allesya pakai kebaya lawaaaaaa..
maszmadi said…
mesti meriah kenduti ni kan,siap ada konvoi kereta mini tu...
dinor's family said…
comeinya elly dgn baju kebayanya,
Comel elly ni..macam2 aksi dia..menghiburkan.. ^_^
bobiedanbad said…
telatah si comel Elly mmg sentiasa mencuit hati... comel elly. kakak orange hehehhe
lasak nmpk ellysha nie..cumillah kamunie
Myra Jay said…
Kesian kakak Lisya nama jadi kakak orange, heheee pandai ellesya nieh :)

Elly mulut muncung tetap comel tau :-)
eB ezrin said…
aduh, ptt x der n3 baru... get well soon elly, aerish & auntie doakan dr jauh yer...

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017