M.E.R.U

SALAM

1stly nureen nk ucapkan terima kasih buat semua teman2 yg mendoakan kesihatan buat mak & abah nureen
Alhamdulillah setakat semlm nureen dpt info abah & mak sihat dan dapat menjalani ibadah haji dengan sempurna..

& pasal n3 carrot jumaat lepas
nureen dpt komen dari adik nureen yg tgh blajar kat egypt
ambik medic
katanya....


bila pikiq logic..... ada betulnya
sbb ellesya budak lagi
perut budak mana sama ngan perut org dewasa kan
lgpon carrot x kan x der semburan racun cegah ulatkan..
:)

**************************************

seawal 6.15 pagi kami bertolak dr penang  ke Meru Klang
utk hadiri majlis perkahwinan anak sedara asben
mulanya kami 50 -50 sbb asben standby
tapi seb baik ada kwn mau ganti asben


keadaan diatas jambatan
masih lengang & gelap


dan ellesya masih nyenyak tidoq kat blkg..


kami 2 plak muka mcm x mandi ja.. hehehhee
kami mandi k.. klau x mandi mcm mano lah asben nk drive kan


bila kami dah nk smpi kat R&R bukit merah
kejutkan ellesya sbb nak breakfast
tapi ellesya mmg agak liat nak bangun
sedap tol tgk dia lena kat blkg


menggeliat sana sini


masa ni baru pkl 7 pg


lepas breakfast kami meneruskan perjalanan
ellesya asyik ngan comforter & barneynya


nureen mintak singgah kejap kat R&R tapah


nureen balik ja dari toilet daddy & ellesya bertukar tempat
selesanya...... kata daddy


ellesya tekun drift kat dpn hehhee


nmpknya ada selekoh tajam d depan.. heheee


kami meneruskan perjalanan lagi
tapi ntah knape ellesya seolah2 merajuk d blkg
bila ditanya ellesya diam ja


kami singgah d exit tol guthrie dlm pkl 11.30 pagi,
mandikan ellesya
mulanya kami 2 x mau mandi sbb pg2 b4 kuaq dh mandi
tp rasa klau mandi lebih segarkan
so nureen mandikan ellesya dulu, pastu nureen mandi baru daddy mandi
sementara tunggu daddy mandi kami 2 berposing dlm keta
nureen tambah eyeliners kat mata ellesya
cantik x?? nureen x pandai sgt bab2 makeup ni




kami 2 beranak yg comel.. hikhikhik ;p
perasan ......


pose wajib dr kami 2..
nantikan n3 esok ya.. ;)


jom click3x banner ni


sheardour collection
@ d FB shera samsudin


Comments

mamalieyna said…
waah sempat tu berposing2...cantik berseri elly bila ditmbh eyeliner..pandai maknyee..hee~
Anum said…
wah2 comelnya dua beranak nie
wantie said…
cantik mata ellesya tu. nampak galak jer mata dia. pandai nureen letak eyeliner tu. kalau kak t, nak bubuh kat ,mata sendiri pun tak reti aih..

amboi.. dalam penat pun korang berposing jugak yer.
lawanya anak dara kamuuu nie=)geram nengok ngan rambu yang kinting..suka tgk..ok sikit kan dah mandi=)
Bui Junaidi said…
adeh..adeh..kecik2 dh pandai pakai make up yer..mcm anak bui yg pompuan tu,suka betul pakai blusher..
LYAfrina said…
comel sgt elly. mata tu mmg mgoda.. comel dia pkai bju kbaya tu.. bla bsr nnti.. cnfirm lg comel ni
dinor's family said…
memang comel dua branak ni....pandai nureen dok tacup anak dara sorang tu....
Salina@IbuAqil said…
alolololo comelnya anak dara nureen.. make'up erkkkk ;)
|| NaFiRaa || said…
comelnye... 2 2 comel.. sonoknye jalan2 cam tuh.. siap mandi2 lagi.. heheehhe..best2!
KhaiRin said…
amboiiiii comei nyer dia berkebaya... mcm dia plak yg nk kawen ye ellisya
eB ezrin said…
comelnyer 2-2 pn.. :)
ps: sori x bls msg.. eB x sempat nk gi topup... dok sbok ulang alik demc, aerish urine infection
comel betul elly ni..nanti besar mesti jadi rebutan ni.. ^_^
bobiedanbad said…
Ellly dan nureen sama2 comel hihihi.
el said…
mata yg mengoda hehehehe
sakan anak ngan mummy

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017