s.e.m.a.l.a.m

SALAM

semalam nureen MC
sbb terpijak paku daaaa.... huhuu waawaaa...

masa dah nk g opis la sempat g buang sampah dlu
slalu asben yg buang tp pg tue rajin plak g buangkan
pastu x perasan ada kayu kat c2
adusss terus terpijak
seb baik x dalam
baru kena kat mata paku tue terus angkat sbb sakit
berdarah...
antaq ellesya ke umah pengasuh sbb ellesya lena lagi & terus g klinik
kena cucuk di lengan...
doc bg MC so msk opis jap ambik data yg nk kena update utk bos
pastu terus balik umah & ambil ellesya



ni kaki ellesya ya.. jgn tertipu..
bila dia tgk nureen tampal2 plaster ni dia pon sakit kaki katanya kena pasir hahahhaa....


ohhh tapak kaki ku...
dah kena lekat.. ada myk gamat nureen sapu tue pasal lekatkan plaster
tp asben suruh buka ja..

bila d umah sambil wat keja opis mmg x jd
asyik kena kaco ja dek ellesya
ngan lappy ni smpi 5kali hang
geram tol...

petangnya.. 


nureen grg k.teaw, hasil dari recipi eb
tp belum cukup garang la eb...
nureen ada tambah cabai kering cikit... hehhee...
b4 ni klau nureen grg warna pucat & lembik jek
tapi kali ni hampir berjaya & insyaALLAH nureen ada coba lg..

nak selit jgk crita mlm ahad lepas
kami g lepak2 kat tepi queensbay pekena.....


kerang bakar


sotong grg tepung


dan satey...


dan ellesya.......... nyenyak tdoq hehehe...


peace yall... InsyaALLAH mummy ellesya akan sembuh walaupon agak capek..
:)

jom click2 banner ni


@ d FB shera samsudin


Comments

Kakzakie said…
Mula nampak gamabr kaki kena plaster dah tahu itu kaki Elly. Montok semacam gebus lagi kan.

Nasib tak dalam kena paku tu Nureen.
Nens Collection said…
bahaya kalo paku tu berkarat..naseb cepat2 pergi klinik..
semoga cepat sembuh!
Myra Jay said…
Ala siannya kena paku..
Pasni kena lebih hati2 tau :)

Mujuq kena sikit tak dalam, apapun tetap bahaya tu..
LYAfrina said…
adoiii.. sib baik x parah mana kena paku tu.. btw..cumill la palster tu.. ehehe...

lya mmg x reti buat k.tiew..cnfirm hncuss
el said…
smpi kena cucuk tu eh..sian hang..
comel je plaster tu...a'ah td tgk kaki pic 1st tu cam eh eh ni kaki cumel ni sape punya sah2 ellysya hahahaha
eB ezrin said…
tc yer
mkn ubat x?
Anum said…
sedapnya kerang bakar
last pict cute
bahayanya kena paku...adoi mesti sakit..besarke pakutuh?lawa plaster dah tampal rasa cm takmau bukak=)btw menu2 kat atas berjaya membuat airliuqku meleleh!
|| NaFiRaa || said…
adess... rasa cam kaki zura lak yang sakit.. bahaya jugak kalo kena paku nih.. lagi2 paku yg berkarat..

moga cepat sembuh yer nureen..
Salina@IbuAqil said…
Alahai cian dia.. TC nureen jgn liat mkn obat ye ;)
dinor's family said…
cepat sembuh ye...bahaya klu tpijak paku ..tp dah cucuk nnt cepat baik tu....take care..
bobiedanbad said…
take care nureen semoga cpt sembuh.

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017