sepatutnya smpi kol 3 tapi............

SALAM

bahagianya kami bila impian untuk berjumpe ngan soang teman blogger termakbul
terima kasih untuk daddy @ en.nasir
sbb tunaikan hasrat murni isteri tersayang mu ini

rasanya semua dh tau kan
nureen ke umah eb
mmg dh lama nureen pasang niat dihati nk jumpe eb
tapi slalu x jd jek
DAN 
weekend lepas tertunai sudah

huhuuuu... mcm tajuk nureen kami mmg budget cun smpi kol 3
tapi bila asben x mau ikut arahan GPS sbb pernah tertipu
so asben guna jalan jauh
sampai ke klang kami U-turn
huhuuuu
so kami sampai umah eb pkl 4


ellesya yg agak bosan lama dlm keta
ngan ujan mmg lebat masa kami sampai kat dengkil


sampai baring2 dok layan majalah..
hhmm... esok baru nureen akan n3kan crita kat umah eb
x sempat nk edit gambo lagi
lgpon ari ni nureen ambik cuti semlm smpi png pkl 12 tgh mlm
sesampai nyerr kami kat umah ujan tetiba lebat sgt2
ellesya yg nyenyak tdoq dlm keta terjaga
pastu dah x mau tdoq
sampai mummy & daddy dia yg letih tdoq dlu
rasanya elly tdoq pkl 5 pg
sbb dia kejutkan nureen minta susu
elly dok layan crita
ratatouille


nantikan esok yerr.. (>-<)


Comments

KhaiRin said…
khusyuk nyer melayan majalah...fhm ke tu yang???
eB ezrin said…
musim ujan kot weh?
ps: mmg best dpt jumper nureen & family... esp elly.. sgt2 comei ;p
Myra Jay said…
Bestnyer jumpa eB..

Tadi dah baca entry eB, jeles nieh..hehee
fazrulnoor said…
anak kejutkan x pe.. hahah :)
Salina@IbuAqil said…
beshnya!! ok ok ina tggu entry esok pulak.. ;)
mummy_ayu said…
best nya..dah jumpa EB dah... :-)
Bui Junaidi said…
anak2 bui kalau tengok cerita tikus tu mmg fokus abis..wpun dh sll tengok ttp x jemu..*_*
dinor's family said…
btuahnya cik somi spoting kn....tp cik somi kita xmo klu ajak g rmh kwn2 bloger... xpe la dia bg bblog pun dah kira ok ni...jeles2 nureen dah smp pun rmh eb....
Anum said…
pandainya si kecik nie
faham ke apa yang dilihat dalam majalah tue
heheh
wahida said…
teringin nak jumpa ko dan eb...
eima said…
alang dah sampai KL leh jumpe kami sekalian kat KL gak kat ...huhu

eh aku putrajaya la ....
kasihredha said…
elly baca buku "tikus chef" tu ye
el said…
boleh lah jpe nti kalo turun..mskan lodeh sekali eh hahahaha

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017