jom kita kuruskan badan.....

ASSALAMUALAIKUM...

sape nak kuruskan badan ni??
hahhaha.. alat senaman kat kg
sejak abah nureen lepas xciden & kena strok 6bulan yg lalu
abah belikan alat2 senaman & mesin urut badan
so bila blk kg bleh la kuruskan badan kan..
jom3x...





ellesya nk kuruskan kat mana ya agak2nya
hahhahaa....

hepi weekend :)

Comments

eB ezrin said…
hik3, samer ngan si aerish betol la prangai si elly nih... rajin ;p
mamalieyna said…
alahai...tak kena dgn orangnye..hehe~
Anum said…
ala2 si kecik nie
Salina@IbuAqil said…
Psttttt!!!
Agak2 kalo ina yg pakai..
Ntah kurus camna lg le pulok bdn ni..
Hik3!!!!
Alololo!!
Elly, comel dia bersanggul mcm ni..
Ayu sgt2.. ;)
Happy weekend yer.. ;)
e!ya said…
alahaii sunggoh xcited..
Mama Ema said…
ellesya nak kasi up bontot ker..hehehe
watyz said…
ala.. awak dh kurus la sayang... lain la auntie ni hah... hehhehe
Bui Junaidi said…
EH..EH..SAMA DGN YG BUI BELI ARITU LAH..MMG EXACTLY..
wantie said…
muhahaha... betui kata nureen tu. nak kurus tang mana la elly oi...

kalau kak t nek tu pun tak kurus jugak pun. sebab jenis badan cenggini. terimalah hakikat.
wahida said…
ish...lamanya aku tak bersenam..tu yg badan makin dipam2 ni...adoi la..
Izan Ishak said…
elly... nak kuruskan tang mana tu. kalau aunty ni mmg wajiblah kena kurus pasni...
el said…
patutnye abah dia yg kena exercise
larikkkkkkkkkkkkkkkkkkk hahahaha
sue zainun said…
ellesya bkn nak kuruskan badan tp nak bg solid molid kalah rozita che wan nanti..ye tak ellesya..hehe

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017