lepak2 je

ASSALAMUALAIKUM...

x der gambo baru so gambo lama la djadikan n3 ari ni
weekend kami yg ntah bulan bila
kami x kemana2.. lepak2 ja 2 beranak diumah sambil berphotogedixx
layannnzzzz....


nmpk serabut ja 2 beranak yg tak mandi lagi nih hehhehe





bila ellesya jd PG

hahaha... ni tayang lobang hidung ke?

yeahhhh.... gimnas mula beraksi :P


hepi weekend :)

Comments

Zie said…
Alooo bebaik Allesya kang terkena perut mama tu... nanti baby nangesss hehehe
Anum said…
macam2 perangai budak kecik nie
geram anum tgk :)
x mandi lagi, oo patut la bau sampai ke sini muahahahhaha :p
Anonymous said…
adoiyaiii comel la anak ko..suke aku tgk geram..
eima said…
comey je aksi elsya tu... hahaha mama die mmg comot ...kekeke
eB ezrin said…
gmbr last tuh comei. hik3
Myra Jay said…
Macam2 pose dari Elly, apapun tetap comel :D
e!ya said…
cantikk kening anak beranak...xyahh nak pegi buat threading...
wantie said…
ha tu dia sampai tertonggeng tonggeng si elly ni. dasyatt tul model cilik ni
Mama Ema said…
terjelir lidah si ellesya tu
sue zainun said…
musyuknye xmandi lagi..hahahaha
KhaiRin : anies said…
alat bantuan pernaffasan plzzzz ada bau ada bau ada bau...bau tak mandi..tolonggggggg ;-)
|| NaFiRaa || said…
ini mesti kes boring duk rumah neh.. hehehe
Ros said…
Salam Nureen,

He.he.he...comel la si ellesya nihhhh...jangan buang angin sudah tau...he.he.he...
Qhaifa Nur said…
aksi manja yup...
comel ellesya nih..
dhiera said…
kemain lg dua beranak ni~
Bui Junaidi said…
GMBR LAST TU,ADOYAIII...HAHAHA
fieda said…
ellysya ni comeyy la..mama dia pun..kang ngajuk plk org dok puji anak dara dia jer..hehehe
mummysyafie said…
happy wikend..syok ellysya amik gambar yer. pandai dier bergaya..kalau auntie taw.
seronok tgk elly hepi sokmo..taklama lagi nak dapat baby adalah geng

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017