s.a.d

ASSALAMUALAIKUM...

atas permintaan BFF MLF
nureen berusaha keras menggodek piccas2 lama
tak banyak koleksi sad la eb :P


lepas cukur rambut ellesya menangis mungkin geli kot

baru bangun tdoq nak nureen dukung ja
last2 bwk kuaq walker yg ada kat umah wan
so apa lg teriak la dia

ni teriak sbbb jatuh tersembam luka mulut.. huhuu

tp bila tgk piccas yg bawah ni
rindunya masa ellesya kecik dolu2..


Comments

Kakzakie said…
Terperanjat kakak Nureen... ingatkan Elly dah dapat adik alkisahnya dialah tu... Masa baby dah cute:)
Myra Jay said…
Elly muka dari kecik sama sampai besaq ha ;) tetap comel
Anum said…
hahhahha
ingat si kecik dah dapat adik
Zie said…
emm ingatkan baby baru dah kuaq... heheh apapun memang rindu masa kecil depa.. huk huk
el said…
rs dah tgk pic elesya time dia kecik..cuma hat pic cukur rambut x hehehehe...
a'ah mn2 ibu pun sebak bila kenangkan waktu anak masih kecil..rinduuuuuuuuuuuuuuu
fieda said…
la...ellysya ker...ala tomey2...
sue zainun said…
muka ellesya masa kecil iras2 sekarang, xbanyak berubah..tetap comel dan qiut..
hehhehe sweet, sempat jugak snap gambar ellesya time nanes ye.. :)
|| NaFiRaa || said…
hehehe..comel sgt~
tak lama lagi boleh peluk cium bb lagi kan~ hehehe
eB ezrin said…
elly sad dlm tersenyum yer? cuteeeeeeeeeee sgt :)
wantie said…
pics cukur rambut tu kena simpan. sebab tu le gambar pertama dan terakhir berkepala botak. tul tak?

kalau la mak kak t ada gambar kak t masa cukur rambut. nak jugak di tatap selalu. hehehe...
Sufia Mahzan said…
tumpang tgk baby.. Hehe, comelnye!
LYAfrina said…
muka elly dr kecik k bsr x berubahkan..senyuman dia cute sgt
dhiera said…
muka ellysA ni tetap maintain~

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017