aksi 2 beradik di kg

ASSALAMUALAIKUM

masih ada lagi gambo2 2 beradik ni di kg
jom layanzzz


ellesya nak emir letak kaki dia atas kaki ellesya
knapa ya??

amboi jelingan tue yg x tahan tue

berborak apa la 2 beradik ni ya

nak jugak emir tdoq berbantalkan lengan dia 
tiru gaya nureen nyusukan emir

manja abes emir ngan ellesya ni kan

lupa dah apa yg ellesya tanya nureen masa ni
rasanya ada bintik merah kot kat kening emir

suka benar ellesya emir mau duduk tepi dia g2

alaaa... nanges sudah... :)


Comments

Kakzakie said…
Bila adik dan menangis nampak takut dan bimbang muka kakak ye...
umialya/k.tini said…
alaaaaaaa comelnya 2 beradik ni
Aleyn said…
Cute siblings
e!ya said…
heee gewamm pipi adik dah bam-bam...
ofcoz laa si kakak rajen nk jaga si adik..
Zie said…
Ingt masa dina dapt adik dulu... semua perbuatan kita ditirunya... pakai stokin lh.. jln peln2 pastu cara tidur dn menyusu baby... dia pun layan bby patung dia mcm mma buat kat bby...
eB said…
eeeeeeeee bambamnyer... geram arhhhhh... siap la jumper sok... kena geget... ha3
Amieylee said…
sweettttt sgttt... mesti kakaknye tak sabr tunggu si kecik ni besar...
el said…
abis lah emir kena buli ngan kakak hahaha lgsg nangis tu..kesiah adek
wahida said…
comel giler baby ko nok...geramnya aku tgk!!
watyz said…
geram je tgkkan pp adik dia tu...
Kesuma Angsana said…
suka tgk dua beradik ni...hihihi
KhaiRin : anies said…
hahahah cuak da ellesya bla emir nanges.. ;-)
wantie said…
tu si emir belum boleh gerak sendiri. pas ni tak terkejar ko nureen. mcm kak t ni, dorang main kejar kejar dalam rumah. sampai sepah sepah umah. haishhh..

both of them are cute .
aanie said…
pipi dia...geramnyaa....
Sally Yatiey said…
Comelnya dua beradik ni. hehe :D
MamaEma said…
kak ellesya buat apa kat adik tu..terus menangis..
|| NaFiRaa || said…
rajinnye kakak sya main dengan adik dia~:)
Gieyana said…
kakak kacau adik yer.....cute ar aksi depa..:-)
mamalieyna said…
alolo..emir makin bulat dah..comel n manjanya dua beradik ni..^_^
Myra Jay said…
Nmpak kasih sayang yang ditonjolkan Kakak Elly kepada adiknya :)


p/s: Nureen rasa sat je Myra preksa pulak kan, apatah lagi Myra lg rasa sat..heheee
Aya Ariel said…
dah besar pun bby emir..kejap je rasa..huhu..

tgh berdebar2 jugak..alahaii..lambat pulak masa berlalu ni..
fieda said…
la..seronok plk tgk aksi dua beradik ni..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017