hadiah 5th anniversary

ASSALAMUALAIKUM

nureen mmg dah x sabar sgt nk smpi umah
sbb rumah dah berwajah baru :)
 ini la yg dikatakan wajah baru...
daddy & sil dgn tungkus lumus menyiapkan langsir baru
mmg cantik, nureen suka sgt2..
lgpon dh 5thn dok kat cini kami x pernah tukar langsir
daddy ambik kesempatan masa nureen berpantang dikg :)

ruang mainan ellesya pon dah berubah
rak tue nureen beli masa nureen bujang lagi
smpi skrg still ok :)

ni plak langsir dlm bilik tidur kami


jom kita tgk keadaan umah nureen sebelum & selepas

 harap ellesya dapat kekalkan kekemasan kat tmpt mainan dia ni :)


kalau ada yg berhajat nk tukar langsir umah boleh la tukar masa cuti sekolah ni sbbnya langsir mmg tgh less kami dpt separuh harga tau
mmg sgt2 berbaloi
bukan setakat langsir, besi sangkut tirai skali k


dan

s.u.p.r.i.z.e
nureen dpt hadiah sempena ulangtahun perkahwinan kami
wahhh x sangka ya
dah la rumah berwajah baru, dapat plak hadiah

xcited tak kami 2 beranak buka hadiah tue

mmg yg nureen nak sgt2
ellesya pon suka sbb dia kata dia pon boleh guna

mixer... mmg suka sgt2
boleh la buat mcm2 jenis cake pas ni hehhee
ellesya awal2 lagi ckp dia nk buat hahhaa

bila nureen peluk mixer tue dpn ellesya
dia pon jeles nk peluk sama hahha

tue.... skali ngan nureen dia peluk

ada gambar jenis2 cake kat dpn kotak tue so ckp kat ellesya 
nanti kita buat yg ni k

penuh yakin lagi :)



slamat bercuti

Comments

Masya said…
terujanya dapat hadiah.. mesti suprisekan...
Nens Collection said…
mmg supriseee!!..hehe
suke2..mmg suka kan kalo dpt suprisee cenggini..makin bersemangat nk lalui kehidupan..;)
MRS. K said…
wah..wah.. langsir baru. dapat hadiah lagi... best tu
el said…
wahhhh lum pose dah dpt langsir baru cayalahhhhh
raya taun ni sure meriah..penuh lah sekut kek bagai..
aku org pertama mai umah hang ekekekeke
manja209 said…
wa....besnye dpt hdiah.lomantik tol la incit nasir ni...:).untung la ang nureen :)
KhaiRin : anies said…
nureen, benti keje pastu bukak kedai kek la ;-)
MamaEma said…
pasni post masakan kek pula yer nureen...hehehe...

dah habis pantang erkh...
Anum said…
syoknya
lepas nie leh buat macam2 kuih
mama tisya said…
sronok dpt mixer kenwood..mmg best cz kita slalu guna my mom punye..hehe
eima said…
wahh syok betui bila balik ruamh tgk2 ade perubahan gitu ... hehehe
wantie said…
haha.. dapat suprize mcm eric chong dlm rancangan deco tu. cantikkan! cantikkan !...

mixer tu memang kak t dok ngidam. bila la nak dapat. kena beli sendiri la jawabnya. hehehe
|| NaFiRaa || said…
waahhh.. sweetnye.. dapat surprise cam tuh.. lepas nih kena gigih buat kek la nureen.. hantar ke shah alam sket yer.. muehehe
Qhaifa Nur said…
cantik langsir baru...
dapat pula hadiah, bestnya...
Gieyana said…
Wahhh..surpriseeee..surehang senyum smpai tingeenie..:-)
iizza said…
bestnya dpt hadiah dn langsir baru..:)
syazie blog said…
bleh la aku order kek ngan ang pas nie...
Bui Junaidi said…
STYLO JUGAK LANGSIR BARU TU..
bestnya dapat hadiah hihihi

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017