LOVED - xoxo

ASSALAMUALAIKUM
autopublish

wajah2 kesayangan mummy & daddy
hug ketat2.. emuah




betapa kuatnya ellesya peluk emir takot jatuh smpi terpenyek pipi ellesya
emir plak pandang ke atas jerr



emir nk tersembam kedepan ellesya tetap peluk kuat2

emir tetap coollllll.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
beloved husband

selamat hari bapa to da...
sori da, lambat tol ayg wish yerr
bukan terlupa tapi tak ingat.. bkn3x, sebenornya ntah mcm ralit plak pasal hari bapa baru2 ni walhal mmg tau 17/6 hari bapa

yg penting ayg syg da sgt2
U are my sunshine :)

sejak dah mula bekerja lepas pantang ni masa d opis tersgtlah terhad 
terhad disbbkan kerja yg tersangatlah banyak
 membuatkan daku tak dpt berBW ke umah kawan2.. huhuu.. 
maaf yerr
n3 semua autopublish jerrr


rakan blogger kita eB merangkap BFF nureen kurang sihat hari ni
eB EL & sedang berehat diumah
InsyaALLAH beliau akan jlnkan rutin berBW bila kesihatan beliau mengizinkan
eb - take UR time k & rehat cukup2..  

Comments

eima said…
emir lg bolat dr elesya... sgt comey ..hehehe
e!ya said…
kuat sungguh ellesya pegang adik..sukaa dia dpt kwn kan
el said…
aah betul tu emir lg bolat dr kakak
kuat nyusu eh
Nens Collection said…
alahaiii...baby lg besar dr kakak la..hihi
comelllnyerrr...kalo dpt ni ciom2 pipi bulattt emel ni..;)
Anum said…
comelnya adik kakak nie
fieda said…
wah...beso adik dari kakak ni..

moga eb cepat sihat ye..
Huda said…
bulatnye emir :) muaaaah2 sikit lengan dia :)
Myra Jay said…
Kasih sayang seorang kakak terserlah ;)
Qhaifa Nur said…
dah lama nak cuba sekarang masanya yup ellesya....
wantie said…
mata ni dok tertumpu kat si emir jer. pipi tembam dia telah mengguda hatiku.

Cik T terguda la emir ngan pipi kamu tu.
Mamamya said…
uiii...geramnya tgk lengan emir yg b'ketak2 tu...
Gieyana said…
sweett...both of them mmg seiras..:-)
|| NaFiRaa || said…
comelnye~ muka emir cam muka elly lah.. cam copy n paste jek..ekekeke..

moga eb cepat sembuh..:)
Salina@IbuAqil said…
Alolololo!!
Comel dua2 pie nureen ni..
Happy daddy day to daddy jgk..
X ingat bkn bermakna lupa cuma terlepas pandang jer (ai pon sama ;p)..
Neway sbnr "setiap hari itu adalah hari utk ibu & bapa" kan dear?!
Hidup kita meriah adanya anak2 kita..
TC nureen & thanks hapdet pasal eB..
Moga eB cpt sembuh.. AmiN!!!
Bui Junaidi said…
AMBOI..CHUBBY NYA BABY EMIR..GERAM TENGOK..^_^
eB said…
tq nureen n tq all....
sbijik emir ngan elly :)
eB said…
tq nureen n tq all....
sbijik emir ngan elly :)
iizza said…
tembam tul emir tu..geram tengok..:)

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017