berwalker dah emir yerr

assalamualaikum
autopublish

emir dh 7 bulan skrg
klau lepas kat atas toto merata dia terjah
bawah meja bawah kerusi.. bila x leh keluaq melolong la hahha

so bila pikiqkan keselamatan dia
nureen terus bwk kuaq khazanah lama
hahhaha
walker ellesya dolu
letak bila nureen nk wat keja ja, klau x nureen skali lepak2 ngan emir atas toto hehehe

layannnzzz ellesya baru pas mandi
merata emir pegi ngan walker ni
lajuuuu.. berdesup bagai lipas kudung


emir dok geram nk pegang basikal daddy la tue
emir bila dok dlm walker ni dia suka sgt berdiri

merajuk dh ellesya bila emir ttp x nak duduk dkt dia nk ja pegi pegang basikal

eleesya mula naik bengang

dok tolak emir kiri kanan

smpi teriak dah emir
ni teriak bkn sbb ellesya buat tapi.....................
mengantokkk....
so bila emir dah tdoq
ellesya punya turn la hehehe


siap dok wat mata juling lagi
hahhaha
tgk la kaki dh pjg ada hati nak duduk dlm walker lagi
naik sndrk plak tue

Comments

Zie said…
so cute.. kakak sya pun naik jugak...

Rayyan pun dah naik.. masa mula naik dia tak berapa nak duk lama la ni dah menyusur laju ja....

http://sayangkudinadania.blogspot.com/2012/11/walker-tuk-rayyan.html
Fieza79 said…
dah berwalker emir...berdesup je kan hehe cm firas gak msa baya emir...
watyz said…
kak sya pon nk jd bb balik ke... :)
Qhaifa Nur said…
senang mama nak buat kerja lepas ni....kakak pun teringin juga....
wantie said…
tengok paha emir tu geram la..
lepas ni mesti dia ukur satu rumah. semua nak capai..

hiks... kakak pun nak tumpang sekaki da..
~MommyAida~ said…
Muat lagi kakak Ellysha masuk kat dalam tu kan..sesetengah budak tak minat duduk dlm walker ni, tp kalo ade budak yang ok, senang sikit kita nak buat keja kan..hihihi..
Imah Dinor said…
senang sikitkn klu baby dah boleh bwallker...xsabar nak letak aina ...
Zura@Iwan said…
dah berwalker emir yer....x lama lagi habis la umah hg..haha...
kjp je Emir dah 7bln..x lama lagi dah berjln plak =)
Nisah Mat Noh said…
alahai kakak sya pon nak join jgk ye.. cumel emir duk dlm walker tu..
Nafira usof said…
bb besar pon nak naik walker jugak.. hehehehe
mama_saly said…
bila dh bwalker, mama senang skit nk buat kerja kan..
nnti bila emir dh makin pandai,laju jer walker tu..hehe..terkejar2 pulak mamanya..:)
Izan Ishak said…
lama izan tak singgah sini nureen. emir dah besar! dah laju dok ke sana sini naik walker ye.

hehe...kak sya pun suka naik walker eh~
myfirdz said…
aishh.. kakak plak naik ea..

by the way.. done follow .. follow me back..:)
http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/
el said…
alesya dah2 lah tu nak berwalker...sila sedar sikit ok taun dpn nak skolah hahahahaha
Anonymous said…
Your place is valueble for me. Thanks!…


[url=http://cheapnfljerseys168.humorme.info/]NFL Throwback Jerseys[/url]



[url=http://jerseys2015.nichesite.org/]San Francisco 49ers Jerseys[/url]

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017