kakak ellesya suap bubur @ moi kat emir

assalamualaikum
autopublish

masa dinner time kat umah PIL
ellesya sgt2 teruja nk suapkan emir
'emir kena dgr ckp kakak sya tau, klau x kakak x mau suap'
so nureen izinkan... tgk la kakak yg bagus mummy dia plak bz ber watsapp hahhaa

emir pandang jerr kakak dia
slalu mummy yg suap tapi kali ni kakak yg suap yerr

bagusnya emir...

see... kakak suap adik skali ngan kakak nganga mulut hahha
siap bunyi "aa aaaaa aa...." lagi
bila daddy tanya ellesya knapa sya nganga mulut masa suapkan emir
ellesya ckp sbb dia nak emir nganga bila dia suapkan
hehehhe

suka la bila adik ikut perintah
mulut kakak lagi luas dr emir la hehehhe
emir gelak ja bila kakak dia dok asyikkk menyuap

nureen tunjuk cara yg betol nk suap tp ellesya ni kan kidal so mmg susah nk suruh dia suap guna tangan kanan

emir yg kekenyangan

Comments

watyz said…
pandai la kakak sya bg adik emir makan...
eima said…
o0o emir mkn sambil baring ....
rajin sya ni kan
|| NaFiRaa || said…
rajinnye kakak sya suap adik makan.. dah boleh harap dah anak dara nureen nih~
wantie said…
pandainya kak sya suap adik. pas ni leh la Nureen rest..
Zie said…
comey jew... samalah macam fina sibuk nak duapkan... habis comot mulut baby... heheh
mummy alisha said…
pandainyer kakak suap adik.. sama nama anak kita :)
Salina@IbuAqil said…
Hik3!!!!
Untung ada anak dara ni..
Amboi mummy nya..
Sempat lg tu men hp..
Hik3!!!
Happy weekend & TC yer.. ;)
Salina@IbuAqil said…
Hik3!!!!
Untung ada anak dara ni..
Amboi mummy nya..
Sempat lg tu men hp..
Hik3!!!
Happy weekend & TC yer.. ;)
Nisah Mat Noh said…
mummy and kakak sya memang gigih ye..
emir yang bulat, auntie nk pinjam pipi bole ??
Izan Ishak said…
kakak yg sgt penyayang. pandai betul dia suapkan adik emir makan... comel je dua beradik ni~!

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017