bila emir bertemu amal

assalamualaikum
autopublish

bila emir jumpe kezen dia amal
kita tgk apa respon masing2

amal muda 3 bulan dari emir
baru boleh meniarap tp belum cukup kuat
emir dh boleh merangkak laju la dia

tersembam terus muka amal
emir mcm nk terpejam plak yerr

amal kena angkat cepat2
jantung dia belum cukup kuat
mula utk rawatan susulan di IJN 2/1/13 ni
emir yg ansem laju jerr nak terkam mummy

ellesya dari jauh hanya memerhati
bila blk kg ada adik ipar nureen apa lagi
berkepit ja la ellesya ngan mak njang dia

emir cepat... gendong amal

kan dh jeles... mummy asyik snap gambo emir & amal ja kan
ellesya terus panggil mintak snap gambo dia jgk
masa ni mak, adik N adik ipar tgh layan gambar mak & abah honeymoon di jordan bln lepas
n3 akan nyusul k

emir dah mula nk berdiri
dok panjat badan mummy

amal dok usha apa tue?

gaya amal mcm tgh bersembang ngan emir ja

bersembang dlm hati kot

amal di tinggalkan

kan... mummy jugak yg dia nk panjat

amal dpt mainan emir
tertarik kan dengan clrnya

geram ke amal smpi g2 dah mulut dia

emir dah x hiraukan amal
dok main soang2 smbil golek2 atas tilam

tala montot yer kat mummy hehhee

****************************************
promote ckit yerr
sila la terjah website kakak nureen ni
mcm2 ada.......




antaranya....
tudung, inner, skirt, dress...
nak tau lebih lanjut boleh jerr terjah lick diatas k :)


Comments

mamalieyna said…
happy betul emir tu..merata dia pergi eh.. advance.. mesti berjalan cepat ni..^_^
abah khalisha said…
mesti diorg bersembang bahasa diorg je kan..sape pun tk faham..hehehe
Anum said…
2 baby yang sngt tomei2
dapat kawan laju la emir yer.. (",)
~MommyAida~ said…
tp lebih kurang je emir n amal ni..diorang sepupu ke Nureen?hihihi
Qhaifa Nur said…
sama naiklah emir dgn amal nanti NureeN, cuma beza bln saja....
el said…
nti besar leh geng ni..hehe
wei tudung tu cantek n murah lah..t aku usha eh
Nafira usof said…
besar nanti mesti geng 2 orang nih.. sebaya kan~ comel~
wantie said…
dah lebat rambut emir tu ye..

amboi.. melata sana sini aih
Salina@IbuAqil said…
Sonoknya deme nyembang..
Nyembang apa tu?!
Hi3!!!
TC & Heppy Weekend yer.. ;)
하니 said…
cepat wat entry gmbr mak n abah kat jordan!!
rohayu osman said…
dah beso mesti jadi geng..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017