jom kita beraerobic sambil merepair keta

assalamualaikum
autopublish

weekend kami melepak ja di umah
lunch time layan emir yg semakin hari semakin cerdik
klau mkn kejap jerr nak duduk dlm walker
klau bleh dia nk bebas berdiri sana cini sesuka ati
jom2... kita layannnn dolu...
nmpk tak anak panah yg nureen tunjuk tue?
ibu jari kaki emir dh basah la...
ellesya... layan cartoon dia la... :P

yeahhhh... jom beraerobik ngan emir

cari port baru lak nk beraerobik

elok nak beraerobik ja.. 
ada yg lebih menarik perhatian emir la

laju jerr dia

yessss......
mula nak merepair keta dia la tue
dah lerr mummy tgh suap bubur nasi ni
tp bagus jugak emir asyikkk ngan mainan tue
sbbnya.. emir akan mkn lebih byk dr biasa :)

berpusing2 taya keta dia

bersemangat betolll

snap dr atas plak la kan

aik3x... taya keta pon nk gigit kerrr???

opssss.... skali kaki nureen pon termsk coroum daaaaa
nmpk kan kat bwh mulut emir tue
ada nasi lagi....


kita putarrrrr............

jampi serapah apa la yg emir tgh baca tu yerr

cikit pon dia x hiraukan mummy... huhuuu

wahhh... kuatnya dia
berjaya angkat keta tue la

tersepit ke tue?

yessss........ berjaya sudahhhhh....
klau nak naik keta ni, nureen la kena pegang
terbongkok2 dok tolak dia...
hahhahaa.....

___________________________________________________

jom singgah :




Comments

biasa la, budak makin membesar dia takkan duduk diam (",)
rohayu osman said…
ektip emir.. tk pe membesar dgn sihat dan kuat..
Myra Jay said…
Hheee, macam2 aksi, oooppsss kakak Sya kat belakang tu cekci :D

Comel Emir, dah besar dia sekarang :D
Qhaifa Nur said…
makin lasak emir skrg NureeN...
bila letak bawah semua kerja nak dibuat...
Zura@Iwan said…
amboi...pndai dh duk repair keta..hehe..
el said…
Kete auntie rosak meh repair en. Emir hahaha
dulu2 orang tua kata kalo bayi hisap ibu jari kaki ni maksud dia nk adik lagi...mm, tak tau part mana yg dorang leh anggap mcm tu?? ngee
Nafira usof said…
amboiii.. dah melasak dah hah!
kete pon dah boleh angkat.. kuat nye emir~
~MommyAida~ said…
hihihi..Emir dah besarr..dah panjang akai...dia nk adik dah kot Nureen..hihihi

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017