honeymoon at jordan

assalamualaikum
autopublish

dah 3 minggu mak & abah blk dari honeymoon di jordan
tapi hari ni baru nureen berkesempatan wat n3
jom layannnn
mak & abah d klia
kakak & adik serta cucu2 mak & abah yg di KL saja yg antaq
nureen x leh nk join sbb mak ngan abah fly hari rabu 21 nov lepas

cucu bongsu buat masa la ni
nia zara

all of them

dah smpi di sana
jom layannzzz......
nureen tak byk yg tau tmpt2 d sana so layan gambo je la yerr
antara rombongan guru2 pencen kecuali mak suriumah hehhee

bestnya....


suhu agak sejuk disana

snap dari jauh sahaja
masa ni rasanya tgh dok berlaku pengeboman lagi


hotel mak & abah menginap








berlatar belakangkan masjid al aqsa

masjid al aqsa yg sebenar

aqsa 4



gmbar yg tgh2 tue difahamkan
adalah bom yg tidak meletup dr zmn dolu
masa cobaan utk mengebom masjid al-aqsa






laut mati
nmpk tak mat salah yg terapung kat gambar last skali tue

ni la garam yg ada di persisiran laut mati tue


mak mcm dh penat berjalan






sedapnya.... speggethi ker mak?

pokok buah tin rasanya

saidina shuaeb alaihissalam

cave of the seven sleepers 



gambar yg 1st tue, org palestin berniaga di israel
beriyani ayam
nmpk x?? sepinggan seekoq ayam tau
tapi mak kata ayam dia kecik ja tu pon tak habes

utk lebih jelas

yang anak panah merah + hitam tue nmpk tak
mesin pemerah utk jus sunqist ke delima ker
abah nureen beli tau
kami balik pakat2 dok buat jus sunqist

8 hari mak & abah di sana
akhirnya dah tiba waktu pulang ke tanahair
sempat lagi ambik gambo anak comel ni
terlalu byk gambaq yg abah snap
yg nama cantik ja nureen sematkan dlm n3 ni :)

dan souvenir yg kami dpt dari sana
bertambah2 lah koleksi FM di petiice umahku
:)

****************************************
promote ckit yerr
sila la terjah website kakak nureen ni



macam2 ada d c2...
antaranya....

tudung, inner, skirt, dress...
nak tau lebih lanjut boleh jerr terjah lick diatas k :)


Comments

bestnya..leh honeymoon kat jordan
el said…
sejuk eh kt sn
Anum said…
bestnya sis
jauh tue
lieyalatif said…
bestnye...menarik jugak jordan ni kan....ye laa bab mkn dah senang....kalo gi tempat2 lain tu nak tgk halal tak halal....kalo pi sini senang kan....

teruja akak tgk gambar satu2 nieh....rase mcm ade kat sane plak hah...
Deq's Qienz said…
wahh bestnya..akak xikut skali ke
QA's ~ mamapapa said…
bestnya..berhoneymoon di Jordan :)
watyz said…
ingatkan nureen yg g hanibulan ke jordan. tgk mak nureen g sana mcm nak g jugak. hehehhe
wantie said…
Nureen.. gambar first tu kakak Nureen ke?

then gambar perempuan pakai tudung kat bawah tu orang yang sama ke? kok nampak sama...

best le boleh honeymoon.
kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)
Kasih Damia said…
aduh...besnye
bile lka nak sampai jgk kat jordan ni..:)
Qhaifa Nur said…
cantik jordon nih NureeN..
Ema Blog said…
seronoknya ke sana...
wah bestnyerrr ke sana...

salam kenal dr ibuqalief :-)
Zura@Iwan said…
rajin mak n ayah hg g cuti2 oversea kan..dh pencen x buat apa noh...

#laki aku g chiangmai ritu x abis update ag..hehe
Nafira usof said…
bestnye dapat berjalan ke negara orang..
kalo ade rezeki.. teringin jugak nak berjalan.. hihihi..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017