Skip to main content

Posts

Showing posts from November, 2012

emir yang semakin lincah

assalamualaikum
autopublish

2 3 minggu ni emir semakin lincah
lincah dlm serba serbi
gd boy... :)
jom layannnzzzzz.................

nmpk nureen dok snap pic emir ja ellesya apa lagi nak gak enterpremmm... wat manja2 mcm baby jugak...
tgk la emir.. laju betol..
yeahhh... emir dh mula nak merangkak
bkn setakat merangkak, memanjat pon iya
kakak sya pon dia panjat
kan dah kena tolak ngan kakak sya.. menangis la dia
amboiii tingginyerrr...
tapi bila dapat sarung camera nureen terus meniarap
nangis x dpt main ngan sarong camera tue
bkn tak bagi main tp gini ni la bila dpt kat emir semuanya masuk mulut
khusyuknya ellesya dok study... study ker tue????
hehehhe... comelnyerr gaya mulut mcm dok aim something ja
gagah perkasa kan hehee
laju dah dia...
rehat sat tgk cartoon
auuwww tergoda aiii dgn senyuman manismu...
hehehe.... cobaan nak ambik camera mummy yerr...
perghhh...... angkat momtot tinggi tue...

wedding at setia pearl island

assalamualaikum
autopublish

18 nov 2012

majlis perkahwinan sebelah perempuan kezen mr.daddy
kezen mr.daddy org jitra kedah, wife dia org balik pulau penang
so wat majlis di cini
jom layanzzz kami wit rombongan pengantin
sempat ellesya posing dpn setia pearl island
baju tue kain dia mmg labuh tu yg smpi tutup kasut bagai menanti pengantin yg sedang turun dr kereta seriusnya muka 3 beranak nih
ni dia pengantinnya
dah masuk dlm dewan segak di atas pelamin
menadah tangan mengaminkan doa xcited ellesya kan dok dlm aircorn mmg selesa lah
opsss tak sabar nk mkn ker?
tp emir yg makan dolu ok hehehe... moi emir kena la bawak  ellesya sibok ngan souvenir yg dia dpt
hugs
yg kami dpt souvenir 2 dibawah tue ja yerr yg merah tu napkin kat c2 hehehe
tgk la emir... dok atas riba mr.daddy dia boleh teleng kepala
smpi g2 skali..
dh jd bentuk S..
ahli2 meja kami semua ni kezen mr.daddy MIL di jemput utk menepung tawar eh betoi ka ni? menepung tawar sama x ngan merenjis hehee
PIL punya turn plak
sekembalin…

suasana di umah bila kami dpt kunjungan

assalamualaikum
autopublish

minggu lepas umah nureen tak putus2 dapat kunjungan
mulanya kami gether2 kat ikan bakaq... n3 dicini
pastu jumaat mlm sabtu gang yg sama kami gether2 tu nak mai umah nureen
balik ja keja terus g pasar malam
yerr la mana sempat nak masak2 kan
so masak jerr la kat pasar malam kan hehehe

hepinyerr depa bila jumpak gang
yg kanan tue anak member nureen
qhairin namanya dah 2 thn
gambo maknyerr x dpt nk enterprem sbb x ambik hahhaa
yg sempat nureen masak di pasar malam
satey ayam & daging + nasi himpi N kuah kacang
laksa utk mereka bertiga
nureen n ellesya bihun sup yerr
laksa belum cukup sethn x le mkn hehe

pastu minggu berikutnya mie & wdd mai lagi
kali ni sbb nak ambik nona roguy yg depa pesan

kali ke 2 mie & wdd datang bertandang
ellesya sgt2 suka sbb ada gang
cukup rapat ngan widad
tgk la siap peluk erat tau bila nk ambik gambo
mlm tue nureen wat pavlova & cake lumut

wahhh.... masing2 x sabar nak mkn pavlova yerr...

maghrib plak amsyar smpi
dep…