kuak lentang double 'E"

assalamualaikum
autopublish

yeahhh... esok cuti
bleh dok golek2 atas katil kan
layannzzz.....
nureen snap masa mlmnya
msk bilik nk tgk keadaan anak2...
sbb emir & elly ni klau tdoq
king saiz pon x muat

tp sebaliknya yg nureen nmpk
asyikkkkk......
slalunya ellesya akan marah2 klau emir tersentuh ke apa ker kat bdn dia
tp ni maknanya ellesya mmg dh x sedar la ni

susu botol??? mmg kadang2 ellesya request
ssh nk tinggalkan
emir - rambut tetap pacak ok.. hehehe
mlm berikutnya....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
eh... ni apa plak gaya emir?
mmg gini tau emir tdoq
tak lenguh ker???


zwani.com myspace graphic comments
Hugs graphic comments
_________________________________________________

singgah sebentar



Comments

Anum said…
wow nie betul2 tido puas
umi alya said…
tengok ellesya & amir tido, akakpn dah terasa ngantuk plak...
oh, heaven sungguh kalo dpt sambung tido ujan2 cenggini..
tp apakan daya.. makcik kena kije.. huhuhuhu
cules betul2 budak2 ni tido
ahaha..
comel2 belake
Qhaifa Nur said…
NureeN, itu gaya tido anak-anak kita...kalau kita sendiri macamana rupanya...takutnya nak tengok he..he..
Nafira usof said…
alahaiii.. sweetnye 2 badik tido..
kalo anis dia tak pe adik dia tido dekat ngan dia.. tapi adik yg tak suka di himpit.. tapi zura x bagi 2 org tuh tido dekat2.. takut kena lenyek plak adik dia.. kakak tido lasak..
el said…
ok next en3..kuak lentang mummy daddy double E..yeayyyyyyyyyy haha
wantie said…
style sape la dia tido tu. mummy ke deddy? hikss
ieda immi said…
alaa sweetnyeee'
ekekek budak2 dikk
even anak2 akak pun sama ..
dah macam2 gaya ;)
Zura@Iwan said…
sonok tgk anak2 tido...aku suka tgk laki n anak aku tido..hehe
LYAfrina said…
paling tenang bila tgk muka ank time tdo..

amboi mcm 2peseng style tdo..nmpk nyenyak btul
rohayu osman said…
mcm2 gaye ank tido nie..
ntah apa ler mimpi budak2 ni?? hehe..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017