progress emir terkini.. 9 bulan 3 hari

assalamualaikum
autopublish


semlm dh tgk kat n3 nureen
mcm mana emir n kakak dia beraksi dlm keta
tu bila dlm keta
ni bila d umah plak, sebelum kami gerak ke jelapang
layannnzzzz..................................

lebih suka bebaskan diri dr duduk dlm walker
ada sebabnya kan
dah dpt teka ke sebabnyerr???
hehhee...

sayang sgt lerr tuh ngan meja study kakak sya tue

awat nih??
ushar line ke? clear ke x?

apa la yg emir dok pikiq ya...

agak blurrr tp jelas kan maksudnyerr....

eh2... ada yg lebih menarik perhatian la
cartoon mmg no 1 tau!!!!

okehhh... sambung balik...
sampai terjengket2..

aik.... mmg sebijik kakak dia
klau cartoon mmg tak leh lepas

ok... xtvt diteruskan
usaha tangga kejayaan...

yesss.... dah berjaya!!!

ooooo.... ni dok menyanyi ka dok belajaq ABC

smpi ternganga emir tgk cartoon

hahhaa... nk snap dlm masa yg sama dok risau takot emir jatoh
sbb tue pic jd blurrr

tgk la.. aksi berani dia

haaa... tau pon tinggi..
nak turun x bleh dok merengek hehehe...
klau emir x ddk dlm walker mmg nureen x leh kemana
klau x mcm ni la jdnya hehee....

____________________________________________________



Comments

Anum said…
salam sis
rasa sekejap je masa berlalu kan
watyz said…
rasa mcm sekejap je kan. la ni emir dh 9bln pon... :)
e!ya said…
salam lama xmsuk sini emir pon dah besarrr..melasak sekarang erk..aktif
Nens Collection said…
usaha tu panjat meja tu..berjaya!..emir yg hensem!
dah makin lasak ye..tak lama lg emir bole belajar tatih ye =)
el said…
hahaha comey lah dia..keje nak panjat je eh
Qhaifa Nur said…
dh tak bole duduk diam kan emir...berjaya pun duduk atas meja tuh...
Zura@Iwan said…
suka tgk dorang xplore gini..

dh pandai mcm2...

bila dorang bjaya dorang suka kan..tgk emir suka je bila dpt panjat tu..sweet..
Imah Dinor said…
klu boy mcm ni la...ni blum lg boleh bjln tu...lasak emir ni kn..
~MommyAida~ said…
hihihi...suka tgk gelagat Emir..cute sangattt
wantie said…
Nureen. kaki meja tu boleh lipat tak?
kalau boleh lipat kena pantau tau. sebab suka slip.

hahaha.. memang nampak betul kelelakian dia. anak lelaki memang mcm ni. manjat je keja nya.
eB said…
aah la. stuju ngan wantie. kalo leh lpt bhy. aed baru2 nih tobek tlinger plk. hu3

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017