... rezqi elly lagi from eb...


Kali ni en posmen dah x call
bila call ja aku akan suruh antar kat umah pengasuh
so semlm bila jemput elly
pengasuh pon lupa ckp
balik umah nak kuarkan baju busuk elly dr beg
nmpk hadiah ni


tq eb..
dah sampai dahh...
untuk contest ni

lucky contestants


kalau nak tau winner nyerr sapa bleh klik banner di atas k
ataupon klik di sini pon boleh


elly dengan bersimpuh ayu membuka hadiah

riaksi muka bila 'ketat' nak koyakkan pembalut tue katanya

yeaahhhh... dah hampir berjaya

berbalut lagi ngan plastik alas pecah tue.. org panggil apa ya plastic tue..

masih lagi mencoba

taraa.... "Labu Sayung"
tq eb.. comel
elly ckp dia punya tue sbb kecik
hehehe



apa yg di tenung tue elly...
dok pikiaq ke apa nama benda ni???

ni la Labu Sayung
yg kita nmpk kat kuale sama kita g dulu tue
ingat x
ada kat simpang tiga tepi t.light tue
besarrrrr punya..

kemana saja dok usung
bwk elok2 k
mummy takut jatuh


Comments

eB ezrin said…
alahmdulillah dh sampai pn... eB balot ikut suker jerk sbb x dpt kotak... eB bli byk pn xder kotak... hu3...

TQ yer sudi terima... eB dh dpt FM kelantan tuh tau... luper nk bagitau.. tq yer nureen...
Nureen said…
a'ah... brg slamat smpi.. FM yg eb bg nureen tue pon cantik.. sukerr.. yg chopstik dah dpt ke blom eb???
Bionic women said…
comel sangat gambar elly pegang payung kat header...

bestnya dapat hadiah..kita pun kalau dapat parcel Dhiya yg ocerxcited..huhu
Nureen said…
gambo elly tue la dia menang untuk contest pencarian si cilik bergaya tp nureen masih tunggu lagi 1 adiah belum trima sbb tue blum n3kan lg..

mmg diaorg paling suka nk buka 2 hadiah ni kan.. hehe
Huda said…
tgk gambar elly bukak hadiah tu cam rakus sgt :) hehehe..best2 dpt hadiah ye elly :)
mamalieyna said…
mesti elly suka time bukak hadiah tu kan..tahniah~ ^_^
zuneta said…
comeinya...budak2 mmg suka dapat hadiah ni...zu pun suka gak..hehe...

* sis...sis minat warna hijau ke??? tengah mencari orang yg suka warna hijau..rasanya sis kut ye?? hehe...main agak je ni...
Nureen said…
eina :
mmg xcited masa nk buka.. mcm riaksi dia tau.. heheeh.. tq..

zuneta :
bkn bdk kecik jerr kan akan suka adiah kita yg dh besar ni pon cam tue kan.. ehhehe

tepat skali.. mmg suka ngan ijau.. knape ya akak???
Nureen said…
huda :
rakus.. hehehe... elly mmg g2.. tq.

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017