11 JUNE 2011 - MAJLIS GEMILANG


Assalamualaikum & salam sejahtera

hari ni nureen nak jemput semua rakan2 blogger 
ke majlis perkahwinan adik & abg nureen
pada 11 june 2011
sabtu ni
x kira lah dimana anda berada jemput  la yerr



beralamat d 87A, kampung tanjung, 09200 kupang, baling ,kedah
boleh je contact nureen d 012-5664446


besarkan plan cikit
biar jelas...


jgn malu2..
kedatangan anda d alu2kan
;)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

semalam g training netball kat USM penang
terjumpe ni 


terus snap sbb teringat kat soang blogger 
yg slalu support contest nureen
salam kenal 

 pokok ni belum ada bunga tp dh ada la buahnyerr
ntah buah ke hape org panggil sbb bulat2 je..
nak snap tinggi sgt pastu ujan plak semlm

malamnyerrrr bila abg smpi nk ambik kakak nureen kat umah
ada buah tangan la dr mak
apa ya????


raja buah ni
DURIAN
yum yum my faveret ni isi putih
durian kg....
ni kopek sbb kak yg nk mkn
nureen tunggu asben balik dr main badminton baru nk mkn


bersidang kami utk seisi menketedarah!!!!
nak tau kami mkn kol brapa
hehehheh x dibuat dek org!!!
kami mkn kol 1.30 pagi
hahhahahaha

tgk isi dia...
mmg mavelous lah
so ari ni klau belahak @ sendawa cmfrm bau durian hehehe

semacam plak bunyinyerrr
tp apa2 pon
Alhamdulillah
syukur ngan nikmat rezqi yg dikurniakan olehNYA

Comments

dinor's family said…
la org kupang ka....dekat ngan kg imah ni...imah sik tu ha...klu dok kg compom g ni...ada manu gulai riak pisang dak...?time kami blk mggu lps buah2 blm masak lg...tp durian ada la...mkn ngan pulut.....sedap nmpk tringi nak mkn lg ni...imah mmg hantu durian...
Klu dekat blh juga kita dtg...tp apa blh buat..jauh sgt.. ;)

nmpk sedap durian tu..tp lily x mkn..seulas pun belum tentu abis.. :D
eB ezrin said…
samer la kiter, dokek kalo insyaallah :) tapi yg kat sini, insyaallah x der aral jerek, eB roger :)
LYAfrina said…
jauh la nureen..kalo dekat confirm pegi..blh jumpa nureen & elly .. tp insyallah, kalo ada jodoh, lain kali blh jumpa kan
Nens Collection said…
tahniah pd adik n abg..durian my feberet...besnye
aNiM said…
alamak,
Kedah ke?jauhnya.
tahniah untuk adik dan abang nureen.
saya doakan dari selatan je.hehe ^_^

sedapnya durian.
my feveret juga :)
mamalieyna said…
kupang? dkt dgn kampung eina, tp apakan daya, kita dok KL ni..huu~ pepun terima kasih menjemput..mesti sibukkan nak wat kerja kwen ni.. ^_^
notti netti said…
Wah! dudian! my faveret all time.
pena rozie said…
I like duyang....
bobhandburry said…
Salam kunjungan.. blog menarik.. senang2 singgahla ke blog saya ;)

http://wwww.zuwairiaiman.com

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017