::selera santai - queensbay::


salam d petang sabtu
nureen masih d ampang
plan nak jumpe eb
klau ada jodoh
eb masih d ipoh ziarah kubur arwah

klau eb balik awai boleh la singgah umah eb mlm ni
sbb mlm ni nureen dah nk gerak balik penang

jom kita layan
piccas yg dh sebulan dok draft
bar hari ni nk n3kan

kami d selera santai
kat mana????
dekat sangat2 dengan queensbay
1st time p mmg sedap masakan d c2
tp kami ni jenis mkn 1 @ 2 jenis lauk je sbb x baikkan membazir.. ;)

jom kita terjahhhh!!!



ikan yg cukup fresh...



x cantik la plak..
kelipan lampu tue adalah jambatan p.pinang

hehheee.... pakai sweater jerrr..


ala2 i-city g2..



watermelon juice & carrot juice



siakap steam


ikan pari bakar


pandai la ellesya mkn 


sampai muncung2 mulut




dah abes mk nasi pekena satey plak





mlm weekend mcm mlm ni best la kan klau pekena ikan bakar mcm ni kan4x...
lepak2 smpi lewat mlm... hehhee...
mlm ni dah nk gerak balik penang
doakan kami selamat sampai yerr...
klau ada jodoh boleh jumpe eb
:)


Comments

el said…
mmg sedap food kt situ
elly xde plak beria nk g pantai eh
kalo anak aku jgn harap nk dok diam cam elly tu huhuhu
umialya said…
moga selamat sampai kedestinasinya, amin

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017