zara aimi & terjah jusco perda penang


2 minggu lepas
b4 kami ke JB
melawat my friend AMY yg baru dpt bb
bila kita nk ziarah org baru
sure la belikan hadiah kan

kebetulan hari yg kami p ni
adik kpd AMY melangsungkan majlis akad nikah
tp x dak plak snap gambo pengantin
hehehhe 

so apa jd seterusnya????


ellesya ni ha!!!
ngaku hamper tue dia yg punya
garnag betoi bila org sentuh
hamboi2x...


tgk la
nak usung p mana tu???


larat ke ellesya oiiiii.....


zara aimi muhammad zamzuri

lupa plak nak ambik gambo ibu tgh berpantang


asyik tol bb zara tdor kan


masih konker hamper tue kat dia



kuat kerrr????

lebih kurang 1jam kami d c2
plan seterusnya terjah jusco la!!!
nak carikan dress utk ellesya pakai kndri nanti


ni kena paksa sbb tue semacam jerr muka ellesya
mummy la nak ambik gambo dia pakai spek dia x mau



mula garang!!!

bila dah smpi jusco & dpt baju yg di cari
kami dinner terus kat c2
di mana????

AYAM PENYET

fieza slalu g cini
katanya sedap & mmg sedap pon
jom layan dinner kami



ayam penyet


rendang daging


1st elly mmg akan mkn ulam dulu la...
laju je dia mkn mlm tue
kami x abes lagi dia dah.............................



bgn g basuh tangan sndri...
hehehhe


pandai la anak mummy ni.. ;)


otw balik umah dlm kekenyangan
so lena la si comel ni kan....



Comments

LYAfrina said…
woww.. beso drp elly lg hamper tu..
Comellah baby tu..

besarnye hamper..kuat ke elly nk angkat tu.. ;)

wah ayam penyet..mknan kegemaran hubby lily.. ;)
Fieza79 said…
besaq nyaa hamper tuu...sama tinggi dgn elly hehee....

fieza tu aii kerr...hehee...mmg sedap arr...nape tak ajak sekali..huhuu
dinor's family said…
murah rezki baby zara kn ,dpt hamper besar...comelnya elly speak besar dr muka aaaa....
el said…
ni nak terjah ayam penyet ni hehehe

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017