syukur.... rezqi kami ;)


autopublish

salam...
bersiaran pagi2 ni nak kongsi kegembiraan kami

1st

ole2 dari bandung
sukerr... dah lama lekat kat tepi ice tp baru hari ni nak n3kan
hehhehe ;)



anjuran mama likha
tq mama likha
nureen sukerrr...

2nd


anjuran mama iris
siap boleh pilih lagi
nk tau lebih lanjut bleh click cini




tq jugak pd mama iris
kami suker tgk bila crab tue bergetar jer bila d tiup angin
ellesya lagi la sukerr

3rd


suspend... ;p


anjuran kak atie
contest ni



 xcited ellesya bukakan adiah

tq k.atie..
ellesya suka buku ni
siap ckp "kakak ellesya nk baca buku, mummy jgn kaco dia tau"..
;)


Comments

LYAfrina said…
TAHNIAH,,,
MRH REZEKI..LYA XDOP MMOD NK JOIN CGL BUAT MSA NI..
el said…
sure hang byk koleksi keychain kan...:)
tahniah..x sio2 hang msok byk2 GA contest ni hehehe
Tahniah..Cantik2 hadiah tu.. ;)
eB ezrin said…
wahhhh asyikkkkk... eB tumpang hepi :)
dinor's family said…
tahniah..mmg rezki tu...
Fieza79 said…
tahniah rezki...kalau rajen mmg ada je rezki nk dpt hadiah kan...
QUEENPINK said…
SALAM

TERIMA KASIH YE..QUEENPINK DAH DAPAT KEY CHAIN 2..RUPA-RUPANYA NUREEN NIE TINGGAL KAT PENANG YE..JAUHNYA..QUEENPINK TAK PERNAH G PENANG LAGI..HUHU..QUEENPINK DOAKAN AYAH NUREEN CEPAT SEMBUH YE...

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017